خبرگزاری کار ایران

غرفه‌بندی بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۴۳

محل استقرار کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب و همچنین جانمایی تشکل‌ها، با توجه به تغییر مکان بخش بین الملل و دانشگاهی تکمیل و آماده تحویل شده است.

ایلنا: مسوول کمیته پشتیبانی و تدارکات بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از اتمام چادرکشی بخش‌های آموزشی، کودک و نوجوان و آمادسازی نهایی بخش گمرک برای دریافت کتاب‌های خارجی خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کاووس باریکانی با اشاره به پایان مراحل آماده سازی شبستان مصلی اظهار کرد: محل استقرار کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب و همچنین جانمایی تشکل‌ها، با توجه به تغییر مکان بخش بین الملل و دانشگاهی تکمیل و آماده تحویل شده است.
وی ادامه داد: بخش بین‌الملل برای نخستین بار، به ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی منتقل شده و بخش دانشگاهی نیز در مکان سابق بخش بین الملل و در مسیر حرکت به سوی شبستان مستقر خواهد شد.

مسوول کمیته پشتیبانی و تدارکات بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: آماده سازی بخش گمرک نمایشگاه کتاب، برای تحویل کتاب‌های خارجی به پایان رسیده است. همچنین چادر کشی غرفه‌های آموزشی و کودک و نوجوان، امروز به اتمام رسیده و اکنون، آماده تحویل به ناشران است.
باریکانی خاطرنشان کرد: مراحل اتصال برق و مخابرات نمایشگاه کتاب هم به ترتیب ۸۰ و ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز