خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

مشارکت حداکثری در انتخابات مطالبه به حق رهبری است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۵

پایبندی به ارزش‌های انقلاب، تأسی از قانون و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان، رمز موفقیت نظام اسلامی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری انتخابات 24 خرداد آزمونی دیگر برای مردم ایران است که از آن نیز سربلند بیرون می‌آیند.

به گزارش ایلنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در دو انتخابات آینده مطالبه به حق رهبری است که با اراده مصمم ملت، محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب جزو مطالبات دیگر رهبری است، اذعان کرد: پایبندی به ارزش‌های انقلاب، تأسی از قانون و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان، رمز موفقیت نظام اسلامی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تبیین اهداف استکبار از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری مردم در برابر تحریم‌ها پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سعیدی، برگزاری انتخابات 24 خرداد را آزمونی دیگر برای مردم ایران دانست و یادآور شد: ملت ایران از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گیلان قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن‌زاده به سمت این مسئولیت جدید معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز