خبرگزاری کار ایران

نشست مطبوعاتی «باغ آلبالو» در خانهٔ هنرمندان ایران

کد خبر : ۶۳۰۹۹

نشست مطبوعاتی نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی «حسن معجونی»، صبح چهارشنبه ۲۸ فروردین با حضور عوامل این نمایش، در تالار استاد امیرخانی خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: نشست مطبوعاتی نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی «حسن معجونی» در تالار استاد امیرخانی خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «باغ آلبالو» آخرین اثر «آنتوان چخوف» است که در سال ۱۹۰۳ نوشته شده است و برای نخستین بار در سال ۱۹۰۴ در تئا‌تر هنر مسکو به کارگردانی «کنستانتین استانیسلاوسکی» روی صحنه رفت.

این نمایش، با بازی «هما روستا»، «رضا بهبودی»، «سعید چنگیزیان»، «داریوش موفق»، «لیلی رشیدی»، «مهدی کوشکی»، «اشکان جنابی» و «کاظم سیاحی» روایتگر داستان داستان یک زن اشراف‌زاده روس و خانواده‌اش است که به دلیل قرض گرفتن رو به ورشکستگی هستند و باغ آلبالوی خاطره انگیزشان به حراج گذاشته می‌شود تا اینکه...

از دیگر عوامل این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای که کار خود را از ۱۸ فروردین در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، می‌توان به «ویشکا آسایش» طراحی لباس، «بهراد جوانبخت» طراحی پوس‌تر و بروشور و «بهارک حامدی» چهره‌پرداز اشاره کرد.

نشست رسانه‌ای نمایش «باغ آلبالو» ساعت ۱۰: ۳۰ چهارشنبه ۲۸ فروردین در تالار استاد امیرخانی خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز