خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

بیگانگان در راستای فروپاشی ارتش با اراده امت و امام (ره) شکست خوردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۲

مجلس شورای اسلامی از‌‌ همان آغاز ساعات زلزله به کمک زلزله زدگان بوشهر شتافت.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بیگانگان همواره در صدد فروپاشی ارتش جمهوری اسلامی بودند اما در برابر اراده امت و امام (ره) در هدفشان ناکام ماندند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوترابی فرد که در غیاب لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ریاست صحن علنی امروز مجلس را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود گفت: روز ۲۹ فروردین به دست راه گشای رهبر عظیم الشأن انقلاب در سال ۱۳۵۸ به نام روز ارتش نامگذاری شد.

وی در ادامه افزود: یادآوری وضعیت اعتقادی، علمی، توان نظامی و پیوند ناگسستنی نیروهای مسلح با آرمان‌های بلند حضرت امام ره بر هیچ هوشمندی پوشیده نیست.


رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ‌ ارتش با دریافت پیام بنیان گذار عالیقدر انقلاب و با الهام از آرمان‌های اسلام کنار ملت عزیز قرار گرفت و بستر سقوط رژیم شاهنشاهی را فراهم آورد.


ابوترابی فرد در ادامه یادآور شد: بیگانگان همواره به دنبال فروپاشی ارتش بودند اما در انجام این هدف خود با اراده امت و امام ناکام ماندند و ارتش از آغاز شکل گیری انقلاب به عنوان بازوی توانا در همه عرصه‌ها حضور یافت و نقش آفرید و پناهگاه ملت ایران و دژی مستحکم و فولادین گشت که همواره برای دفاع از امنیت کشور قدم‌های مثبتی را برداشت.

وی افزود: همکاران مجلس ما این روز را گرامی می‌دارند و پیروزی‌های پی در پی را در طول ۳۳ سال گذشته به ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی تبریک گفته و برای شهدای عالیقدر ارتش از خداوند سبحان علو درجات را خواهان هستم.


ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: ‌ارتش جمهوری اسلامی فرماندهان بزرگواری همچون سردار پرتوان و وزیر دفاع نامجو، فلاحی، صیاد شیرازی، ‌ستاری و فرماندهان بزرگوار دیگری را در عرصه دفاع از انقلاب فدا کردند و همچنین افسران و سربازان بسیاری در عرصه دفاع از میهن شربت شهادت را نوشیدند.


وی گفت‌: برای جانبازان و یکایک رزمندگان از خداوند متعال سعادت روز افزون درخواست می‌نماییم.
ابوترابی فرد همچنین در رابطه با جان باختگان حادثه زلزله بوشهر نیز به خانواده کشته شدگان و ملت عزیز تسلیت گفت و برای ۹۰۰ مجروح این حادثه دلخراش از خدای متعال آرزوی سلامت کرد.

وی گفت: امروز نیز رئیس مجلس شورای اسلامی برای دلجویی از آسیب دیدگان زلزله زده و خانواده‌های سوگوار این عزیزان به استان بوشهر سفر کرده است. ‌مجلس شورای اسلامی از‌‌ همان آغاز ساعات زلزله به کمک این عزیزان شتافت.

ابوترابی فرد اقزود: برای شهروند متدین که در زلزله روز گذشته سراوان به لقا حق شتافت نیز از خداوند منان علو درجات را خواستاریم و برای تعداد محدودی از مجروحین زلزله سراوان آزوی سلامت داریم.

وی همچنین به مردم پاکستان کشور که جمعی از مردم آن در زلزله دیروز جان خود را از دست داده‌اند تسلیت گفت و برای حادثه دیدگان از خداوند منان سلامتی را درخواست کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز