خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم اردیویسه هلند

پیروزی آلکمار با سوپرگل جهانبخش / گوچی هیرنفین را از شکست نجات داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۴۷

هفته بیست و چهارم اردیویسه هلند با درخشش بازیکنان ایرانی در ترکیب آلکمار و هیرنفین دنبال شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و چهارم اردیویسه هلند، آلکمار در شبی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب تیمش داشت به زمین ناک بردا رفت  و مقابل این تیم 3 بر یک پیروز شد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 32 روی همکاری تیمی عالی بازیکنان آلکمار گل اول این تیم را به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساند تا با 11 گل زده و 8 پاس گل یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان این فصل آلکمار به حساب بیاید. تیل (47) و سنتینس (62) گلهای دوم و سوم این دیدار را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این هفته هیرنفین به لطف گل دقایق پایانی رضا قوچان نژاد از شکست مقابل آیندهوون گریخت. در این دیدار که تا پایان نیمه اول با برتری 2 بر صفر آیندهوون در جریان بود، نیمه دوم با بازگشت یاران قوچان نژاد همراه شد.

دقیقه 56 استین شارس یکی از گلهای خورده را پاسخ داد و در حالیکه می رفت بازی با همان نتیجه 2 بر یک به پایان برسد، رضا قوچان نژاد گل تساوی هیرنفین را وارد دروازه حریف کرد تا هیرنفین یک امتیاز ارزشمند از زمین آیندهوون کسب کند.

با این نتایج آلکمار 50 امتیازی در رده سوم قرار گرفت و هیرنفین با 32 امتیاز به رتبه هشتم صعود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز