خبرگزاری کار ایران

ضیااله اعزازی وعده داد:

افتتاح استادیوم ۱۰هزار نفری شهرستان بناب تا پایان سال 97/ 395 روز تا تحقق وعده

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۳۳

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی از افتتاح استادیوم ۱۰ هزار نفری شهرستان بناب تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، ضیااله اعزازی در جلسه رسیدگی به مشکلات هیات ‌های ورزشی شهرستان بناب با انتقاد از عدم توجه وزارت ورزش و جوانان به مشکلات جوانان گفت: متاسفانه حوزه جوانان در این وزارت خانه به فراموشی سپرده شده اند.

وی سهم اعتبارات ورزش از کل بودجه کشور را بسیار ناچیز عنوان کرد و افزود: با بودجهای که به ورزش کشور اختصاص می یابد نمی توان ورزش کشور را اداره کرد.

نماینده بناب به هماهنگی‌های به عمل آمده با وزیر ورزش و جوانان در تکمیل فضاهای ورزشی بناب اشاره کرد و افزود: در جلساتی که با وزیر داشتیم با جذب اعتبارهای خوب، قول این را گرفتیم که استادیوم 10 هزار نفری شهرستان بناب را تا پایان سال 97 به افتتاح برسانیم.

اعزازی افزود: واقعا جای قدردانی دارد که فعالان هیات‌ها و ورزشکاران شهرستان با ایثار و با هزینه‌‌های شخصی خود تا این اندازه در خدمت ورزش شهرستان بوده، و ورزش بناب را زنده و پویا نگه داشته اند.

وی با اشاره به غیرفعال ماندن هیات شنای شهرستان، از ساخت استخر در مجتمع ورزشی بناب خبرداد و افزود: همزمان با افتتاح استادیوم ولایت شهرستان، به امید خدا کلنگ‌زنی و مرحله ساخت استخر شهرستان را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز