خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

مشروعیت جمهوری اسلامی به کارآمدی مسئولانش وابسته است/ باید انسجام خود را در موضوعات سیاسی حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۶۷

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: مشروعیت جمهوری اسلامی به کارامدی مسئولانش وابسته است و تحولات و اتفاقات اخیر نشان داد متاسفانه در حال از دست دادن کارآمدی خود هستیم.

محسن هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: مشروعیت جمهوری اسلامی به کارآمدی مسئولانش وابسته است و تحولات و اتفاقات اخیر نشان داد متاسفانه در حال از دست دادن کارآمدی خود هستیم.

وی ادامه داد: این تحولات ضرورت این مساله را نشان داد که باید برای دستیابی به توسعه و حفظ آزادی و استقلال کشور و حل مشکلات مردم بیشتر کوشا باشیم.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که گفت‌وگوی ملی تا چه اندازه می‌تواند کشور از بن‌بست‌های موجود خارج سازد، اظهار داشت: بحث و گفت‌وگو برای افزایش کارآمدی انواع مختلفی دارد و می‌تواند شامل موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و... باشد و هر کدام از این موضوعات، سازوکارهای مختص به خودشان را دارند لذا باید نسبت به هرکدام توجه لازم را داشت.

هاشمی با تاکید بر اینکه ضروری است اتحاد، وحدت و انسجام خود را در موضوعات سیاسی حفظ کنیم، تصریح کرد: همه نیروهای سیاسی باید خود را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی شریک بدانند. در موضوعات اقتصادی هم باید کار را به مردم واگذار کرد.

وی افزود: در مسائل اجتماعی باید از ظرفیت‌ سمن‌ها و NGOها بیشتر استفاده کرد. ما باید سرنوشت و امور مردم را به خود مردم واگذار کنیم تا مردم احساس کنند در سرنوشت‌شان تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز