خبرگزاری کار ایران

آرژانتین بدون لیونل مسی تیمی معمولی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۳۱

لوکاس بیلیا، هافبک تیم ملی آرژانتین معتقد است که آنها بدون مسی تیمی معمولی هستند و برای موفقیت در جام جهانی باید به بهترین شکل از این بازیکن استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، مسی نقش پررنگی در صعود آرژانتین به جام جهانی داشت و در آخرین بازی مرحله مقدماتی هت‌تریک کرد تا این تیم اکوادور را 3 بر یک شکست دهد.

بیلیا که در کنار مسی در سه فینال با آرژانتین شکست خورده درباره ستاره تیمش گفت: «عادت کرده‌ایم که وزن زیادی را روی شانه‌های مسی قرار دهیم. تمام مسوولیت تیم با اوست. ما وابستگی زیادی به مسی داریم و این اتفاق خوبی نیست.»

دیگو مارادونا و ماریو کمپس، ستاره‌های سابق فوتبال آرژانتین هم درباره وابستگی زیاد این تیم به مسی هشدار داده‌اند و معتقدند برای موفقیت در جام جهانی روسیه این رویه باید تغییر کند.

بیلیا معتقد است که این معمایی است که پاسخ به آن آسان نیست: «سعی می‌کنیم به بازی بدون مسی عادت ‌کنیم، در همین حال به او نیاز داریم چون او در یک لحظه می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. یاد گرفتن اینکه به مسی نیاز نداشته باشیم کار سختی است. همیشه تمایل داریم که توپ را به او بسپاریم تا اوضاع را درست کند. اگر بتوانیم از مسی به طور درست استفاده کنیم، می‌توانیم با او قوی‌تر باشیم و مدعی شویم. بدون او تیمی معمولی هستیم.»

هافبک میلان درباره سامپائولی هم گفت: «سامپائولی در شرایط خیلی سختی به تیم ملی آرژانتین آمد. او می‌خواهد به تیم یک سبک بازی مشخص بدهد. ما باید به سختی کار کنیم تا برای حریفان رقیب قدری باشیم. در حال حاضر ما نامزد قهرمانی نیستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز