خبرگزاری کار ایران

تحلیل بازی استقلال و الریان از نگاه روزنامه الرای قطر

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۱۴

یکی از روزنامه‌های مشهور فوتبال قطر به تحلیل بازی استقلال و الریان پرداخت.

به گزارش ایلنا، جدال حساس تیم فوتبال استقلال برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این تساوی با توجه به این که در خانه الریان بود همچون یک شکست برابر تیم قطری بود و همین باعث شد تا انتقادهای بسیاری از تیم لادروپ شود.

روزنامه الرای در گزارشی از دلایل ناکامی الریان سخن به میان آورد. این روزنامه قطری نوشت: این تساوی ناامید کننده چند دلیل داشت، نخست اینکه الریان در این دیدار فرصت‌های گلزنی خوبی را به ویژه در نیمه نخست خلق کرد، اما نتوانست از آنها استفاده کند و همین باعث شد تا تاوان  سنگینی در پایان دهد.

دوم اینکه ضعف بدنی شاگردان لادروپ در دقایق پایانی بازی بود و جالب این که سرمربی تیم هم ترجیح داد که با وجود خستگی زیاد بازیکنان در دقایق پایانی تغییراتی را در تیمش به وجود آورد.

سوم اینکه بازیکنان الریان از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و همین باعث شد تا عصبی بازی کنند و کنترل خود را از دست بدهند و در نهایت منجر به اخراج تاباتا شد تا الریان در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کند و نتواند پیروز بازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز