خبرگزاری کار ایران

دردسر برانکو با بازگشت عالیشاه به لیست پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۹۶

ستاره سرباز پرسپولیس با اتمام خدمت مقدس سربازی، قصد بازگشت به تیمش را دارد.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به این تیم است و در پایان فصل به احتمال فراوان این بازیکن دوباره به تیم مورد علادقه خود می پیوندد.

امید عالیشاه در روز های جدایی از پرسپولیس لحظات سختی را سپری کرد و به نوعی نسبت به همتای خود نوراللهی که او هم به دلیل سربازی از پرسپولیس جدا شده بود مورد بی مهری قرار گرفت.

برخی مسئولان باشگاه علیه او موضع گرفتند و امید عالیشاه سکوت کرد اما این روز ها پرسپولیس به در بسته نقل و انتقالات خورده است و همین کافی است تا امید دوباره به این تیم نزدیک شود.

بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس اگر چه به این تیم کمک زیادی خواهد کرد اما مشکلاتی نیز در این راه وجود دارد.

بازیکنان بی شمار پرسپولیس در خط هجومی و هافبک می تواند برانکو را اسیر همان اتفاقات روز های پایانی حضور امید عالیشاه به پرسپولیس کند و عالیشاه باید حتی نیمکت نشینی را هم بپذیرد.

این روز ها پرسپولیسی ها برای رسیدن به ترکیب اصلی راه سختی دارند و شاید در مقایسه با روزهایی که عالیشاه تنها فانتزی پرسپولیس در زمین بود اما امروز هافبک هایی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محسن مسلمان، بشار رسن .... حضور دارند و این کار امید را دشوار تر می کند.

از همه مهمتر جوان اول پرسپولیس صادق محرمی است که باید با پیراهن شماره 2 که متعلق به امید است خداحافظی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز