خبرگزاری کار ایران

مجیدی:

دیدار با ملوان مهم و حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۵

امیدوارم با بقا در لیگ برتر بتوانیم دل مردم را شاد کرده و بار دیگر نام هرمزگان را در مسابقات لیگ برتر نگه داریم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: با حمایت هواداران در 4 دیدار آینده لیگ برتر جواز بقا در لیگ برتر را خواهی گرفت.

به گزارش ایلنا، میثم مجیدی افزود: گرچه شرایط برای تیم آلومینیوم سخت شده و تیم‌های پایین جدول به شدت در کورس بقا هستند اما با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان دارم اطمینان دارم تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در لیگ برتر ماندنی شویم.

وی با بیان اینکه حمایت هواداران در دیدارهای پیش رو به ویزه دیدار 16 فروردین‌ماه برابر ملوان بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: امیدوارم با ارائه یک بازی دلچسب 3 امتیاز دیدار برابر ملوان نصیب ما شود تا شرایط ما در جدول بهبود پیدا کند.

مجیدی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم آلومینیوم در شرایط آرمانی به سر می‌برند، اضافه کرد: خوشبختانه با از سرگیری تمرینات توانسته‌ایم بار دیگر به شرایط آرمانی دست پیدا کرده و برای دیدار با ملوان بیش از پیش آماده باشیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم با بقا در لیگ برتر بتوانیم دل مردم را شاد کرده و بار دیگر نام هرمزگان را در مسابقات لیگ برتر نگه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز