خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ آزادگان/ شکست سخت نساجی مقابل ملوانان؛ بادران و خونه به خونه درآستانه صدر

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۶۹

تیمهای بادران و خونه به خونه با شکست رقبای خود به صدر جدول رده بندی نزدیک تر شدند.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و سوم رقابت های دلیگ آزادگان امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد و نتایج جالبی هم در آن رخ داد.

تیم فوتبال بادران تهران موفق شد در خانه راه آهن قعرنشین با 4 گل به برتری برسد و با 43 امتیاز؛ ضمن قرار گرفتن در رده دوم فاصله خود با نفت مسجدسلیمان صدرنشین را به سه امتیاز کاهش دهد.

در دیگر بازی مهم امروز تیم خونه به خونه بابل در ادامه روند رو به رشد خود با تک گل مجتبی رمضانی در دقیقه 86 بازی شش امتیازی را از نفت مسجدسلیمان برد و با 42 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و تیم فکری هم در سراشیبی باقی ماند.

ملوان بندرانزلی در دربی شمال کشور با سه گل نساجی را شکست داد تا شاگردان مهابادی از جمع بالانشینان کمی فاصله بگیرند. تیم دست نشان در این مسابقه همه کار کرد و با این پیروزی با 35 امتیاز در رده هشتم جای گرفت. 

در نهایت تیم گل گهر سیرجان در ادامه روند صعودی خود با نتیجه 5-1 تیم نگون بخت صبا را شکست داد تا با 32 امتیاز در رده دهم قرار بگیرد.

دیگر دیدار امروز که قرار بود بین شهرداری ماهشهر و اکسی البرز برگزار شود به دلیل شرایط بد جوی به فردا موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز