خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

تحت تاثیر تبلیغات مخرب قرار نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۶۸

شهردار تهران گفت: باید هوشیار باشیم که تحت تاثیر تبلیغات مخرب قرار نگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی (شهردار تهران) در مراسم افتتاح ۳۳پروژه در منطقه ۱۷ بیان داشت: در منطقه ۱۷ چه از گذشته و چه اکنون اقدامات قابل تقدیری انجام شده است.منطقه ۱۷ با وجود کوچکی مساحت شهدای زیادی را نسبت به کل شهر تقدیم کشور کرده است.

وی افزود: بیش از ۲ماه است که با شرکت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی هستیم تا اراضی حریم و روسطحی خطوط راه آهن به مدیریت شهری واگذار شود.

نجفی گفت: در حال تلاش هستیم که تملک زمین‌های حریم راه آهن که در منطقه ۱۷ حدود ۴کیلومتر است را در اختیار بگیریم.یک ماه و نیم پیش مشاوری را برای طراحی این مسیر انتخاب کرده ایم. امیدواریم در سال ۹۷ این طرح جامع کامل شده و اجرای آن را آغاز کنیم.

شهردار تهران گفت:طرح نوسازی بافت فرسوده مورد حمایت رئیس جمهوری و شهرداری است.با مساعدت رئیس جمهور، شرایط برای توسعه گران در راستای ساخت واحدهای جدید با امکانات لازم فراهم شده است.

وی افزود:اولین کلنگ احداث واحدهای نوساز در منطقه ۱۷ زده شده و اینگونه زمین‌هایی که املاک فرسوده دارند آزاد شده و برای نوسازی در آینده آماده می‌شوند.

نجفی گفت:طبق این طرح که مورد تایید رئیس جمهور نیز است، پروسه ای برای ساخت واحدهای ساختمانی نوساز و آزادسازی زمین و مجددا نوسازی در آن زمین‌ها و رفع ریزدانگی و ناپایداری و نفوذناپذیری شکل می‌گیرد.

شهردار تهران  با اشاره به اینکه مردم در ۲۲بهمن نشان دادند که هنوز پشتیبان نظام هستند بیان داشت: مردم نشان دادند از گزندها و آسیب‌های دشمنان می‌توانند عبور کنند.به اعتقاد من انقلاب  ۳محور داشته است. اعتقاد به اسلام و اینکه نظام اسلامی توانایی اداره جامعه را دارد.

وی افزود:محور دوم اتحاد است. اگر اتحاد نبود این اعتقاد ایجاد نمی شد. با این اتحاد در شرایطی هستیم که مورد احترام و تشویق ملت‌های جهان هستیم.

نجفی گفت:محور سوم اعتماد مردم است. مردم نظام ر ا از خودشان دانستند و به مسئولان اعتماد کرده اند. این مردم اعتماد کامل به رهبری داشته و دارند.

وی افزود:مجموعه برنامه و توطئه ها علیه نظام را اگر مورد بررسی قرار دهیم، دشمنان یکی را از این محور را مورد حمله قرار داده اند؛ به ویژه محور سوم‌ برای اینکه مردم را نسبت به نظام مایوس کنند. خیلی می‌خواستند و می‌خواهند مردم را به نظام و مسئولین ناامید کنند که انشاالله بازهم شکست می‌خورند.

نجفی گفت:ما بایدهوشیار باشیم. بی ارزش نشان خدمات، دلسرد کردن مسئولین و دامن زدن به مشکلات و تهمتها از سوی عده ای صورت می‌گیرد. طبیعی است که در کشوری با این پهنا و استعدادها مشکلاتی به وجود می‌آید اما بعضی برای دلسرد کردن مردم به نظام به موضوعات و مشکلات دامن می‌زنند.

وی افزود:دیگر شهرهای دنیا هم مشکلاتی را دارند و آنها سعی می‌کنند مشکلات را کوچک جلوه دهند. پس باید هوشیار باشیم که تحت تاثیر تبلیغات مخرب قرار نگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز