خبرگزاری کار ایران

ولایتی در پاسخ به ایلنا:

قالیباف برخلاف اظهارات اطرافیانش به 2+1 پایبند است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۵

به طور یقین یکی از اعضای 2+1 در انتخابات آتی به عنوان نامزد معرفی خواهد شد و ما در ائتلاف به این مسئله پایبندیم.

ولایتی در پاسخ به سوال ایلنا که اگر اصولگرایان به یک جمع بندی واحد برای معرفی کاندیدای نهایی به جز اعضای ائتلاف 2+1 برسند حاضر به کنار کشیدن از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هستید گفت: به طور یقین یکی از اعضای 2+1 در انتخابات آتی به عنوان نامزد معرفی خواهد شد و ما در ائتلاف به این مسئله پایبندیم. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد uلی اکبر ولایتی در حاشیه اولین نشست خبری خود در مشهد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر وجود از هم گسستگی میان اصولگرایان افزود: متاسفانه برخی از افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده اند حتی سابقه فعالیت در سطح یک وزارتخانه را هم ندارند اما همه با شعار احساس تکلیف، پا به این عرصه گذاشته اند ولی با این وجود ما آماده تعامل با سایر اصولگرایان هستیم. 

ولایتی در خصوص پایبندی اعضا به ائتلاف با توجه به تجربه اصولگرایان در انتخابات 84 که تعدادی از اصولگرایان پایبند میثاق نامه امضا شده بین خود نبودند اظهار داشت: در ائتلاف 2+1 شاید بعضی از تفکرات با یکدیگر متفاوت باشد اما بر اصل اصولگرایی و برنامه های مطرح شده بین خود پایبندیم و بر این مسئله تاکید داریم.
وی در خصوص اظهار نظر برخی از اطرافیان قالیباف که وی را به عنوان گزینه نهایی 2+1 معرفی کرده اند افزود: ما کاری به اظهار نظر اشخاص نداریم، مسئله مهم برای ما این است که قالیباف ضمن اعلام هم پیمان شدن خود با اعضا به جمع بندی نهایی ائتلاف احترام می گذارد.
ولایتی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا که اگر اصولگرایان به یک جمع بندی واحد برای معرفی کاندیدای نهایی به جز اعضای ائتلاف 2+1 برسند حاضر به کنار کشیدن از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هستید گفت: به طور یقین یکی از اعضای 2+1 در انتخابات آتی به عنوان نامزد معرفی خواهد شد و ما در ائتلاف به این مسئله پایبندیم.
وی با بیان اینکه شعار 1+2 ائتلاف برای پیشرفت است اظهار داشت: ما هیچ‌گاه نگفتیم كسی قرار نیست به ائتلاف اضافه شود اما لازم هم نیست هر كس كه احساس تكلیف می‌كند بخواهد در منصب ریاست جمهوری این تكلیف خود را انجام دهد.
ولایتی ادامه داد: همه اعضای ائتلاف به صورت مستقل تا انتخابات برنامه های خود را دنبال می کنیم و هیچ هزینه مشترکی بین اعضا وجود ندارد که تنها برنامه فعلی من هم سفرهای استانی در حد بضاعتم است.
وی  با بیان این كه اصولگرایی مارك خاصی ندارد تصریح كرد: این كه حزب یا گروهی خاصی بگویند ما فقط اصول‌گرا هستیم و لاغیر، سخن صحیحی نیست اگر كسی می‌خواهد در این كشور كار كند باید به قانون اساسی وفادار باشد، نباید حرف و عمل افراد با هم مغایرتی داشته باشد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز