خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حفظ انقلاب واجب عینی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: :حفظ انقلاب واجب عینی است و اکر کسی بخواهد فتنه کند و انقلاب را بهم بزند آن نیز حرام عینی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در آیین افتتاحیه فاز اول مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس همزمان با 10 مرکز فرهنگی سراسر کشور اظهار داشت: امروز در کنار شهدای گمنام و ایام الله دهه فجر باری دیگر با شهدا و  امام(ره) مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران بر این امر تاکید کردم که به مازندران ویژه توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران موزه دفاع مقدس هویت و تاریخ ماست و ملتی که تاریخ خود را فراموش کند یعنی هویت خود را فراموش کرده است،گفت:هشت سال دفاع مقدس نمونه ای بزرگ از هویت ایران اسلامی است که بایستی آثار و ایثار آنان اکنون حفظ شود.

وی با بیان اینکه بایستی تاریخ جهاد و شهادت گرامی داشته و به یاد داشته باشیم که شهدا به ما عزت بخشیدند و نام ایران اسلامی را بلند آوازه کردند، افزود:ایثارگری همین شهدا بود که اکنون ایران در جهان به عنوان کشوری مقتدر مطرح شده است.

آیت الله طبرسی ادامه داد:حفظ انقلاب واجب عینی است و اکر کسی بخواهد فتنه کند و انقلاب را بهم بزند آن نیز حرام عینی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد:39 سال در مقابل هجمه و توطئه های دشمن مقاومت کردیم اکنون نیز این انقلاب را با زعامت حضرت مهدی ( عج) و زیر لوای رهبری این ناخدای باخدا حفظ خواهیم کرد.

وی افزود:شکست استکبار در منطقه به دلیل رشادت‌هایی است که در جنگ داشتیم و امروز استکبار مجبور است به نقش ایران در تبادلات بین‌المللی توجه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز