خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر؛

فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۳۶

صبح امروز همزمان با چهارمین روز از دهه فجر فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس با 17 پروژه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،این مجموعه فرهنگی همزمان با 10 مرکز فرهنگی سراسر کشور با حضور رئیس جمهور و رئیس کل ستاد نیروهای مسلح بصورت ویدئو کنفرانس و مسئولین استانی و شهرستانی در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری افتتاح شد.

سردار عبدالله ملکی در این مراسم اظهار داشت:هفت‌تپه و اروند فاز اول این مجموعه است ، از 24پروژه فاز اول و دوم، در این بخش 17 پروژه افتتاح شد.

وی افزود: مساحت فاز اول 18.5 هکتار است که 10 هکتار بستر رودخانه بوده که سد لاستیکی بر آن احداث شده و 8.5 هکتار نیز سایت‌ها هستند.

مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: فاز دوم موزه اصلی باغ موزه و فاز سوم نیز مازندران در گذر تاریخ است

پارک موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین پارک موزه در سطح کشور است .

وی افزود: هزینه انجام شده در ساخت مرکز فرهنگی فاز اول 19 میلیارد و 26 میلیون تومان بوده است.

ملکی با بیان اینکه در کنار پروژه‌هایی که صددرصد کارشان انجام شده، کار متوالی نیز در حال انجام است، گفت: به دلیل ورود مردم و آماده نبودن ساختمان اصلی موزه، نمایشگاه‌هایی در این بخش ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دوساله بوده و دارای 14غرفه است که برای انجام کار محتوایی و تعمیر ساختمان ان 280 میلیون تومان هزینه شده، ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با افتتاح فاز یک افتتاح می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز