خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

برخورد با ضد ارزش ها بهترین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۳۵

عضو شواری اسلامی شهر ساری گفت:بازنگری در رفتار ها ودبرخورد با ضد ارزش ها بهترین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علیجان شمشیربند  در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای پیروزی انقلاب خون دلها خورده شد اظهار داشت:اکنون قریب به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، گذشته اگرچه موفقیت‌های انقلاب بسیار قابل توجه بوده اما مشاهده برخی اتفاقات تلخ پیرامون شماری از مدیران که انقلاب را با همه شکوه، عظمت و ارزش‌ها درک کرده‌اند، درخور تأمل و موجب تأسف است.

وی با اشاره به بروز مسائلی همچون فساد اداری، اختلاس‌ها، سوء استفاده‌ها و دریافت حقوق نجومی و .. در میان مدیرانی که در بین انقلابیون، جزو السابقون بوده‌اند، این پرسش را مطرح کرد که آیا این مسندنشینان آرمان‌های انقلاب را از یاد برده‌اند و گذشت زمان آن را در نظرشان کمرنگ کرده است؟.

عضو شورای اسلامی شهرساری با تأکید بر اینکه ایمان و عقیده و آن هم عقیده‌ای که مبتنی بر کامل‌ترین دین الهی باشد نه رنگ‌پذیر و نه رنگ‌باختنی است، گفت: پس این یاران انقلابی بر مسند نشسته را چه شده است که با مشاهده این مظاهر ضد ارزشی فریاد اعتراض و افشاگری سر نمی‌دهد و شاید روحیه انقلابی‌شان را در گذر ایام و در برخورد با ظواهر دنیا از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه مردمی که در پیروزی و استمرار این انقلاب و سپس سازندگی و پیشرفت این کشور مشارکت فعال داشته‌اند و در همه بحران‌ها با حضور موثر در صحنه، نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و انقلابی و ولایتمدار هستند و از مشاهده این مسائل رنج می‌برند، گفت: این مردم توقع ندارند که مدیران با عملکرد ضعیف، کم‌کاری، ناکارآمدی و یا با بی‌تفاوتی نسبت به پدیده‌های ناهنجار در حق آنان اجحاف روا دارند.

شمشیربند ادامه داد:اصولا مدیران بواسطه دسترسی به قدرت و مسئولیتی که برعهده دارند باید اصول و ارزش‌ها را بیشتر و افزون‌تر رعایت کنند.

وی از جمله معیارهای انقلابی بودن از دیدگاه رهبری را پاینیدی به مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایندی به استقلال و تمامیت ارضی کشور، حساسیت در برابر انحرافات و دشمن دانست و گفت:پیشکسوتان انقلاب، یاران امام و رهبری باید مدیریت سالم را به جوانان کشور برای آینده بهتر بیاموزند.

شمشیربند افزود:مدیران و مسئولانی را که تخلف در سازمان خود را افشا نکرده و یا نسبت به آن منفعل هستند از دایره انقلاب خارج بوده و  این افراد باید تکلیف خود را با مردم و انقلاب مشخص کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بدانیم و باور کنیم که بهترین بزرگداشت پیروزی انقلاب و زیباترین یادبود شهدا و امام شهدا همین بازنگری در رفتارها و روش‌ها و اصلاح کاستی‌ها و برخورد با ضد ارزش‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز