خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

ساماندهی وضعیت فاضلاب در اهواز با اجرای پروژه تصفیه خانه غرب

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۳۱

استاندار خوزستان گفت: وضعیف فاضلاب در اهواز با اجرای شبکه های اصلی و هم چنین پروژه تصفیه خانه غرب اهواز در طول سه سال ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در پایان نشست شورای سلامت استان گفت: خوشبختانه برخی از مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت استان در زمینه آبرسانی در شهرستان کارون و سایر مناطق به انجام رسیده است و نتایج این مصوبات رضایت‌ بخش بوده است.

استاندار خوزستان در خصوص آلودگی هوا ناشی از فلرهای نفتی اظهار کرد: در زمینه فلرهای نفتی بنا شد مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب برای جلسه آینده شورای سلامت استان یک برنامه زمانبندی شده ارائه دهد و طبق این برنامه اقدام شود. 

رئیس شورای سلامت استان در رابطه با دفع فاضلاب در رودخانه کارون عنوان کرد: در خصوص این مساله در سفر اخیر مهندس ویسه (معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور) از نزدیک وضعیت را مشاهده کردند و دولت هم برای موضوع فاضلاب خوزستان توجه ویژه داشته است. 

شریعتی ادامه داد: با رایزنی انجام شده با آقای ویسه و آقای قانع از آب و فاضلاب کشور مقرر شد از ظرفیت های بیشتری از قانون بودجه مانند ماده ۵۶ استفاده کنیم و روند اصلاح فاضلاب را از طریق فاینانس داخلی و فاینانس خارجی سرعت بخشیم. 

استاندار خوزستان توضیح داد: در بخش کلکتورها (شبکه جمع آوری) و شبکه های اصلی استفاده از فاینانس داخلی و هم چنین برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز استفاده از فاینانس خارجی در دستور کار قرار دارد. 

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: امیدواریم با مصوباتی که داشتیم و فردا هم جلسه مربوطه در آبفا کشور برگزار خواهد شد هر چه سریعتر کار شروع شود و به نتیجه برسد و پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز آغاز عملیات اجرایی شود تا ظرف سه سال آینده موضوع فاضلاب در اهواز را ساماندهی نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز