خبرگزاری کار ایران

در اقدامی ضد فرهنگی و نادر؛

یک کیوسک‌ مطبوعاتی شبانه در پلدختر لرستان ناپدید شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۰۰

در اقدامی ضد فرهنگی و نادر، یک کیوسک مطبوعاتی شبانه در پلدختر لرستان ناپدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از پلدختر، نبی قاسمی متصدی و نماینده روزنامه‌های سراسری، استانی و محلی شهرستان پلدختر با بیان این مطلب اظهار داشت: کیوسک مطبوعاتی شهر آفتاب پلدختر با داشتن بیش از 10 سال سابقه و فعالیت شناخته شده و مورد اقبال مردم شبانه ناپدید شد.

وی افزود: این کیوسک مطبوعاتی که مجوزهای لازم از دستگاه‌های مربوطه و شورای ترافیک را دارد در خیابان اصلی شهر رو بروی بانک قرض الحسنه مهر پلدختر مستقر که توسط شخص یا اشخاصی شبانه ناپدید شد.

این توزیع کننده مطبوعات و محصولات فرهنگی با بیان اینکه پس از چندین سال فعالیت در مطبوعات برای نخستین بار است با این حرکت ضد فرهنگی مواجه شدم، افزود: وقتی طبق روال همیشگی جهت توزیع روزنامه در محل کیوسک مطبوعاتی خود حضور پیدا کردم با مشاهده جای خالی آن شگفت زده شدم.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: بعنوان جانباز جنگ تحمیلی ضمن محکوم کردن این اقدام ناشایست از استاندار لرستان و معاون سیاسی - امنیتی استانداری لرستان می‌خواهم نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این اقدام هنجارشکنانه اجتماعی اقدام و برخورد لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
الهه احمدی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز