خبرگزاری کار ایران

علی اکبر گروسی مطرح کرد:

ضعف از جانب مدیران است، نه مردم/ احترام به خواسته‌های مردم وظیفه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۹۹

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: احترام به خواسته‌‌های مردم وظیفه اصلی همه مسئولان نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر گروسی امروز در آیین افتتاح ساختمان اداری، تجاری انجمن حمایت زندانیان سنندج گفت: انجمن در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان در استان احداث و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: از آنجاکه انقلاب ما امید محرومان و مستضعفان جهان تلقی می‌شود، می‌طلبد فاصله خود را با مردم کم و اقدامات و دستاوردهای چندین دهه نظام را برای حفظ ارزش‌های انقلاب به مردم ارائه دهیم.

گروسی با بیان اینکه ضعف از جانب مدیران است، نه مردم، گفت: ضعف و خللی از سوی مردم دیده نمی‌شود.وظیفه و رسالت مردم به منصه‌ظهور رسیده و مسئولان باید خدمات دولت را برای دلگرمی مردم بیان کنند.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به نقش مهم قوه‌قضاییه به‌عنوان قوه پشتیبان و مرجع مردم، گفت: اگر امروز قوه قضاییه آماج حملات دشمن قرار گرفته ناشی از عملکرد مطلوب و قابل دفاعی است که دارد.

گروسی نظارت بر قوه قضاییه را کنار سایر بخش‌ها مهم دانست و خاطرنشان کرد: قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام در راستای بقا و حیات و نیز صیانت از ارزش‌های انقلاب خدمت رسانی می کند.

وی عنوان کرد: برای پیگیری حجم گسترده پرونده‌های ارجاعی به دستگاه قضا و کاهش جرم و بزه در استان این قوه به مطالبه‌گری از مدیران اجرایی درباره شناسایی و علل شکل‌گیری جرم ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز