خبرگزاری کار ایران

کاهش 5 / 8 درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۶۳

فرمانده انتظامی استان از کاهش 8/5 درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری در 10 ماهه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک سردار "کیومرث عزیزی" در تشریح این خبر با اشاره به افزایش انضباط ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی در استان گفت: ارزیابی های صورت گرفته بیانگر اثربخشی برنامه ها و طرح های پلیس در حوزه مشارکت با دستگاه های اجرایی و پویایی رسانه های استانی بوده است.

وی اضافه کرد: پلیس با برنامه ریزی هدفمند و با استفاده حداکثری از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی خود توانسته است در راستای کاهش حوادث رانندگی اقداماتی انجام دهد.

این مقام ارشد انتظامی کاهش 8/5 درصدی فوتی‌های درون شهری در 10 ماهه امسال را نیز بازتابی از تحقق مطلوب مولفه‌های انضباط اجتماعی ذکر کرد و ادامه داد: بیشترین علت تصادفات در استان مرکزی عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم است.

سردار " عزیزی" با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 438 نفر درتصادفات استان مرکزی جان باخته اند، گفت: 65 نفر در حوزه درون شهری و 373 نفر دیگر در حوزه برون شهری جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: فرهنگ سازی حوزه راهنمایی و رانندگی از ضروریاتی است که باید آحاد جامعه نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند و رسانه ها با اهتمامی بیشتر در این مقوله برنامه ریزی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز