خبرگزاری کار ایران

نانواکناری به ایلنا خبر داد؛

بازدید نمایندگان از بازداشتگاه اوین به فردا موکول شد / لزوم بررسی وضعیت زندانیان و سوال از مسئولان

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۵۵

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از به تعویق افتادن بازدید امروز نمایندگان از زندان اوین خبر داد و گفت که احتمالاً این بازدید فردا انجام خواهد شد.

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به لغو بازدید نمایندگان مجلس از زندان اوین و سرکشی به محل نگهداری بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر اعلام کرد: قرار بود هماهنگی‌های لازم برای این بازدید انجام شود که همچنان منتظر اعلام نتیجه هستیم اما به احتمال زیاد این بازدید امروز انجام نخواهد شد.

وی افزود: باتوجه به آ‌ن که امروز هم بازدید از زندان اوین انجام نمی‌شود، احتمالاً این بازدید فردا انجام خواهد شد.

نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به علت به تعویق افتادن بازدید امروز نمایندگان از زندان اوین گفت: ابتدا قرار بود روز یکشنبه این بازدید انجام شود که به‌دلیل بارش برف شدید و انسداد راه‌های منتهی به زندان اوین، قرار شد که هماهنگی‌های لازم برای انجام این بازدید برای امروز انجام شود که تاکنون خبری نشده و احتمالاً فردا از زندان اوین بازدید خواهیم کرد.

رییس کمیسیون امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به این پرسش که باتوجه به سپری شدن زمان طولانی از اعتراض‌ها و آزادی تعداد قابل‌توجهی از زندانیان، آیا انجام بازدید هنوز فایده دارد، گفت: به هر حال کماکان تعدادی از شهروندان در بازداشت هستند و می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم تا مشخص شود که موضوع چه بوده است. همچنین می‌توانیم از مسئولان مربوطه سوالات لازم را داشته باشیم.

نانواکناری در پایان در واکنش به انتشار اخباری درمورد خودکشی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعلام کرد: لازم است از نزدیک موضوع را بررسی کنیم و پس از آن درباره آمار دقیق اظهارنظر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز