خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت و گو با ایلنا:‌

پاركینگ نیایش در سال ۹۲ ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۵۱

زمینی كه برای پاركینگ نیایش در نظر گرفته شده متعلق به یكی از نهادهای دولتی است كه در حال رایزنی برای تملك آن هستیم.

ایلنا:‌ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: با وج.د مشكلات موجود برای تملك زمین مورد نیاز پاركینگ نیایش، در تلاش هستیم تا این پاركینیگ در سال ۹۲ ساخته می‌شود.

مازیار حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره ساخت پارکینگ نیایش، اظهار کرد: پارکینگی با ظرفیت دو هزار خودرو در تقاطع کردستان جانمایی شده است که بزودی ساخت آن در سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زمینی که برای این منظور در نظر گرفته شده است‏‌، مربوط به یکی از نهادهای دولتی است‏‌افزود: ‌ این نهاد دولتی است و نظامی نیست در حال رایزنی هستیم تا با جلب نظر مسئولان بتوانیم ساخت پارکینگ را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین خاطر نشان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است در صورت به سرانجام رسیدن ساخت پارکینیگ آغاز می‌شود.

حسینی با اشاره به ضرورت ایجاد این پارکینیگ‏ در محدوده تونل نیایش‏، افزود: با وجود مجموعه‌هایی مانند بیمارستان شهید رجایی، پردیس سینمایی ملت و مجموعه عظیم بوستان ملت و همچنین مجموعه‌های تجاری در این محدوده، نداشتن پارکینگ از جمله معضلات این منطقه است.

وی گفت‌: نبود پارکینگ و توقف خودرو‌ها در خیابان‌های اطراف محدوده بوستان ملت و ابتدای بزرگراه نیایش، باعث کندی تردد در این منطقه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز