خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد:‌

توزیع ۱۰ تن کیسه زباله در روز ۱۳ فروردین

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۵

با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری نیز، در بوستان‌های بزرگ هر منطقه در این روز برنامه ‌های شاد و ویژه‌ای از جمله اجرای نمایش با موضوع پسماند و اهمیت تفکیک زباله‌تر از زباله خشک به اجرا درخواهد آمد.

ایلنا:‌ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به آمادگی این سازمان به مناسبت روز طبیعت گفت: ‌ همزمان با ۱۳ فروردین، روز طبیعت، ۱۰ تن کیسه زباله در بوستان‌های تهران توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد فیاض ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار توزیع کیسه‌های زباله در بوستان‌ها و میان شهروندان برای جمع‌آوری پسماند تولید شده، کیسه‌های پارچه‌ای نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. این کیسه‌‌ها محتوی محصولات فرهنگی و آموزشی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری نیز، در بوستان‌های بزرگ هر منطقه در این روز، برنامه ‌های شاد و ویژه‌ای از جمله اجرای نمایش با موضوع پسماند و اهمیت تفکیک زباله‌تر از زباله خشک به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: ‌ نیروهای نظافت و نگه داشت مناطق نیز پیش از روز طبیعت، بوستان‌ها را برای حضور شهروندان نظافت و آماده خواهند ساخت همچنین در پایان روز ۱۳ فروردین بوستان‌ها و معابر تهران به سرعت نظافت خواهند شد.

فیاض ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نظافت در بوستان‌ها تصریح کرد: در بوستان‌های شهر مخازن متعدد زباله تعبیه شده است تا شهروندان زباله‌ها را درون آن‌ها قرار داده و از کیسه‌های زباله‌ای که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود استفاده کنند تا نمای شهر با انبوه زباله از بین نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز