خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

حضور در پای صندوق های رای حماسه سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۱۲

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به شعار امسال گفت: امیدواریم امسال شاهد حماسه دیگری از مردم در مباحث اقتصادی و سیاسی باشیم.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گفت:‌ باید در کنار حماسه های سیاسی در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ علی کاظمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان صبح امروز 8فروردین در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سالی که به عنوان سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی " زینت گرفته است می توان با تعامل مردم و مسئولان به آن جامع عمل پوشاند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته، سال پرتحرک و پرتلاشی برای مسئولان اجرایی و مردم بود، ادامه داد: در سالی که پیش رو داریم رویداد مهم انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری در پیش است و از ظرفیت رسانه های برای آموزش همگانی و اطلاع رسانی به جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان رضوی هم اشاره کرد و یادآور شد: ایشان همواره با نام گذاری سال جهت حرکت مردم و مسئولان را مشخص می کنند و امسال نیز این نام گذاری در ابعاد داخلی و خارجی نقشه راه حرکت ماست.

کاظمی به رویدادهای سیاسی امسال و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال شاهد حماسه دیگری از مردم در مباحث اقتصادی و سیاسی باشیم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان تعامل و همکاری مردم با مسئولان را لازمه تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: باید در کنار حماسه های سیاسی در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی تلاش کرد.

وی خلق حماسه اقتصادی در کشور را یکی از نیازهای امروز جامعه عنوان کرد و یادآور شد: تاکید بر تولید فکر و اندیشه یکی از هوشمندی های مقام معظم رهبری است و تاکید ایشان بر خلق حماسه در مباحث سیاسی و اقتصادی حجت را بر ما تمام کرده است.

وی مشارکت حداکثری مردم و حضور در پای صندوق های رای را حماسه سیاسی مردم دانست و اظهار داشت: این حضور لبیک به فرمان رهبری است.

این مقام مسئول داشتن نگاه مردمی و تقویت آن را نیز یادآور شد و گفت: هرجا این سرمایه را ارزش گذاری می کنیم شاهد خلق حماسه ای بزرگ می شویم.

کاظمی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته را خاطرنشان ساخت و افزود: این حضور با وجود تهدیدها و فشارهای اقتصادی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ستودنی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در این رویداد مهم نیز منتظر فرمایشات و تاکیدات بعدی رهبری هستیم و در مسیر این بیانات حرکت خواهیم کرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به اینکه برای اولین بار انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی و انتخابات شوراهای شهر و روستا در سطح ملی به صورت همزمان در کشور برگزار می شود، افزود: به جهت برپایی انتخاباتی بدون مشکل، اقدامات لازم از سوی عوامل اجرایی از ماه ها قبل آغاز شده است.

به گفته کاظمی از(21 فرودین) دستور انتخابات از وزارت کشور به استان ها ابلاغ و ثبت نام برای کاندیداهای این انتخابات از (17 اردیبهشت) آغاز می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ثبت نام برای کاندیداهای شورای شهرو روستا نیز از (25 اردیبهشت) آغاز خواهد شد، گفت: تشکیل هیات های نظارت و اجرایی در فرمانداری نیز در این راستا در دستور کار است.

وی در پایان به اجرای دوره های آموزشی برای عوامل اجرایی این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: مطبوعات و نشریات نیز می تواند در این راستا نقش آفرینی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز