خبرگزاری کار ایران

سردار «جعفری» خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ۱۰ دقیقه

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۰۹

سارقان که دو نفر بودند با مقاومت صاحب طلافروشی و حضور به موقع عوامل انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده و پس از شلیک یک گلوله به پای صاحب طلافروشی از محل متواری و در کمتر از ۱۰ دقیقه در حالی که در یکی از منازل شهر مخفی شده بودند محاصره، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از حضور به موقع پلیس و دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در کمتر از ۱۰ دقیقه در این استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «جعفری» با اعلام این خبر، گفت: دو سارق مسلح با ورود به یکی از طلافروشی‌های شهر «هفشجان» ضمن تهدید صاحب مغازه قصد سرقت طلاجات داشتند که با مقاومت وی مواجه می‌شوند.

وی، افزود: با اطلاع به موقع موضوع از طریق شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ۳ اکیپ از عوامل انتظامی کلانتری ۱۸ این شهر در محل حاضر و با رعایت کامل موارد امنیتی اقدام به پوشش کامل انتظامی منطقه کردند.

سردار «جعفری»، گفت: سارقان که دو نفر بودند با مقاومت صاحب طلافروشی و حضور به موقع عوامل انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده و پس از شلیک یک گلوله به پای صاحب طلافروشی از محل متواری و در کمتر از ۱۰ دقیقه در حالی که در یکی از منازل شهر مخفی شده بودند محاصره، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی، خاطرنشان کرد: متهمان که ساکن تهران می‌باشند جهت تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه‌شان از ارتکاب این عمل مجرمانه به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات کار‌شناسی لازم در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات مربوطه و یک قوطی افشانه دفاع شخصی از مته‌مان از حضور گسترده عوامل یگان امداد و پلیس آگاهی در محل به منظور ارتقاء سطح احساس امنیت، خبر داد.

وی، در ادامه از هوشیاری و تعامل گسترده مردم با پلیس و نیز اقدام به موقع عوامل انتظامی و در نتیجه ناکامی سارقان در رسیدن به نیت پلیدشان، تقدیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایت شهروندان از اقدام به موقع و سریع پلیس در دستگیری متعرضان به حقوق مردم گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطعانه‌ای با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند می‌کند و قطعاً اجازه ناامنی به این افراد نخواهد داد.

«جعفری» همچنین از بکارگیری ۱۰ اکیپ گشت موتورسوار به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهر شهرکرد مرکز استان خبر داد و به شهروندان و متصدیان اصناف توصیه کرد: ضمن نصب تجهیزات ایمنی و امنیتی چون دوربین‌های مداربسته در محل کسب و طلافروشی‌ها موارد ایمنی و امنیتی را در مجهز کردن واحد خود جدی بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز