خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کاشان انجام شد:

اجرای طرح تور های ارزان قیمت کاشان گردی

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۱

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان،ازاجرای دو طرح تورهای ارزان قیمت کاشان گشت وکاشان اسکان ویژه نوروز92 دراین شهرستان خبر داد

ایلنا - کاشان: سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان،ازاجرای دو طرح تورهای ارزان قیمت کاشان گشت وکاشان اسکان ویژه نوروز92 دراین شهرستان خبر داد.

« حسین یزدان مهر » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  گفت: درراستای تسهیل خدمات دهی و پاسخ گویی به نیازگردشگران میلیونی شهرتاریخی کاشان اداره میراث فرهنگی با همکاری بخش خصوصی دو طرح کاشان گشت و کاشان اسکان را در حال اجرا دارد.

وی،هدف ازاجرای تورهای ارزان قیمت کاشان گردی را ترویج فرهنگ سفر،معرفی فرهنگ و تمدن غنی کاشان،کاهش هزینه های سفر،جلوگیری از حجم ترافیک،افزایش بهره وری بازدیدها با معرفی تخصصی راهنمایان محلی در بناها ذکر کرد.

به گفته وی،اجرای این طرح باعث تشویق گردشگران جهت شرکت در تورهای گروهی برای بازدیدازآثار شاخص تاریخی، طبیعی و کوهستانی و کویری منطقه و صرفه جوئی در وقت و هزینه میهمانان نوروزی است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان تاکید کرد: اجرای این طرح برای مسافران مراکز اقامتی شهرستان کاشان نیز اطلاع رسانی شده و این اقدام زمینه اقامت بیشتروارتقاء سطح ماندگاری گردشگران را در برداشته است.

یزدان مهر افزود:دراین طرح علاوه برمعرفی بافت قدیمی،بازارسنتی،مرکزهنرهای سنتی کاشان،مناطق گردشگری از جمله نیاسر،قمصر،برزک و منطقه کویری مرنجاب را به عنوان مقصدی برای گردشگران معرفی می کند.

وی گفت: در طرح کاشان اسکان،حدود یکصد دستگاه واحد آپارتمانی با هزینه های پائین برای اقامت در اختیار مسافران قرار می گیرد و این اقدام در مرتفع نمودن نیاز اقامتی شهرستان کاشان در ایام پیک گردشگری و با توجه به اشغال کامل ظرفیت یک هزار تختی واحدهای اقامتی و با همکاری کمیته اسکان و پذیرایی ستاد نوروزی شهرستان و شرکت خدمات گرشگری سیلک باستان کویر صورت گرفته است.

به گفته وی،این طرح درکنارسایراماکنی که جهت اسکان موقت وشبانه مسافران است دربرنامه های ستاد شهرستان دیده شده و بخش عمده ای از نیازهای اقامتی شهرستان را برطرف کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز