خبرگزاری کار ایران

موسوی به ایلنا خبر داد؛

موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با تفحص از پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۶۰

رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی از موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با تفحص از پرسپولیس و استقلال خبر داد.

فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس برای تصمیم‌گیری درمورد تحقیق و تفحص از ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران از تصویب این طرح تفحص خبر داد و گفت: از چندی پیش به‌همراه چند نفر از دیگر نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مدیریتی ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال را تهیه و تقدیم مجلس کرده بودیم که امروز در کمیسیون فرهنگی مجلس به‌منظور تصمیم‌گیری در این رابطه حضور یافتیم.

وی افزود: بررسی مدیریت مالی، وضعیت منابع مالی و همچنین ساختار مدیریتی این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال گذشته، ازجمله مهمترین محورهای این طرح تفحص بودند که این طرح تفحص امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه دلائل خود را برای انجام این تحقیق و تفحص مطرح کردیم و وزیر ورزش و جوانان نیز نقطه‌نظرات خود را عنوان کرد و در نهایت اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رای موافق خود خواستار انجام این طرح تفحص شدند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه روند بررسی این طرح تفحص در مجلس گفت که قاعدتاً این طرح باید در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد و نظر نهایی در این رابطه از سوی نمایندگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز