خبرگزاری کار ایران

زمان و محل اجرای نمایش شهاب‌الدین حسین‌پور مشخص شد؛

«بیوه‌های غمگین سالار جنگ» پایان خرداد به چهارسو می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۵

این نمایش تا چندی دیگر در قالب بخش رادیود تئاتر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دیگر گروه‌های حاضر در این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

ایلنا: نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و كارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور درحالی ماه پایانی بهار در تالار چهارسو روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین‌پور ضمن اعلام این خبر در مورد تغییرات احتمالی كار نسبت به اجرای جشنواره، گفت: اجرا در مجموعه تئاترشهر از نظم، هماهنگی بیشتری برخوردار است و قاعدتا خطاهای كمتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: به دلیل اینكه در جریان جشنواره همه كارها با عجله و به قولی دقیقه نود انجام می‌شود كه اقتضای این رویداد است و برای گروه‌ها گریزی از آن وجود ندارد اكثر گروه‌ها به آنچه صد درصد در نظر دارند دست پیدا نمی‌كنند. اما گروه ما طی دو اجرایی كه در جشنواره سیو یكم تئاتر فجر داشت آزمون و خطاهای خود را داشته و اگر به نظمی كه درنظر دارم اتفاق بیفتد شاهد اجرای خوبی خواهیم بود.

این هنرمند جوان همچنین در رابطه با تغییرات احتمالی متن نمایشنامه، اظهار كرد: در ارتباط با متن اثر تغییرات جدی وجود ندارد اما باید به این نكته هم اشاره كنم كه كلا یك صحنه به كار برای اجرا اضافه شده اما اگر تغییری در متن بوده در حد اصلاح ساده است.

نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ»، قصه طمع سه بیوه(هوو) است كه بر سر ارث و میراث اموال همسر خود جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نا بخردانه می‌گیرند و...

گلاب آدینه، مهسا مهجور، نورا هاشمی، حمیده مستعان، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر، مهدی بیاتی و محمدرضا انتظامی در این نمایش بازی دارند.

دیگر عوامل عبارتند از: طراح صحنه و نور:‌ جلال تهرانی، طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، طراح صدا: مجید غلامعلی نژاد، آهنگساز: آرش عزیزی،طراح پوستر و بورشور: مرتضی میرمنتظمی، طراح آکسسوار: سعید حسنلو، گریم: احمد نگهبان و مدیر تولید و تهیه: محمد قدس

مهدی بیاتی، نوشن طهماسبی، محمدرضا انتظامی و سارا والیانی گروه كارگردانی را تشكیل می‌دهند.

همچنین این نمایش كه در جریان سی و یكمین جشنواره بین‌اللی تئاتر فجر با استقبال مخاطبان مواجه شد، در قالب بخش رادیود تئاتر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز