خبرگزاری کار ایران

بی‌تجربگی گلر استقلال کار دستش داد؛ ائتلاف بازیکنان استقلال علیه حسینی؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۷۱

رفتارهای سیدحسین حسینی پس از اینکه توانست رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کند، نقش بسیاری در به وجود آمدن اختلاف‌ها با دیگر هم‌تیمی‌هایش داشته است.

به گزارش ایلنا، حسینی بعد از آن ماجرا هیچ‌گاه پخته عمل نکرد و شاید اگر مشاورانی قوی در کنار خود داشت، می‌توانست رفتار بهتری انجام دهد اما رویه نامناسب و شاید بچگانه دروازه‌بان جوان استقلال کار را به جایی کشاند که نه تنها با مهدی رحمتی بلکه با دیگر بازیکنان هم به اختلاف خورد.

شاید اگر حسینی در برنامه نود قدری با تجربه‌تر عمل و لحن گفتارش را کمی نرم‌تر می‌کرد و جملات آینده نگرانه‌تری به زبان می‌آورد، کار به اینجا نمی‌رسید که همه بازیکنان از صحبت‌هایش ناراحت شوند. بخصوص مدافعانی که در این ایام زحمات بسیاری در راستای بسته ماندن دروازه استقلال کشیدند و اجازه ندادند که دروازه استقلال باز شود تا این رکورد به دست آید. مدافعانی که انتظار داشتند لااقل در برنامه نود نام شان از سوی حسینی برده شود یا لااقل این دروازه‌بان اعلام کند که رکورد متعلق به همه تیم است نه اینکه تمام آنچه به دست آمده را به نام خودش بنویسد.

لحن گفتار حسینی در آن برنامه که مستقیم روی آنتن رفت سراسر مغرورانه بود و هیچ نشانه‌ای از تواضع و فروتنی در کلامش دیده نمی‌شد. نکته‌ای که حالا همه هم‌تیمی‌هایش هم به آن اشاره دارند و حتی کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه به حدی ناراحت شده‌اند که از تصمیم شفر بر نیمکت‌ نشینی این دروازه‌بان کاملا حمایت کرده‌اند و عملا هیچ مخالفی را نمی‌توان در باشگاه استقلال یافت.

شاید هم تصمیم مرد آلمانی به کنار گذاشتن حسینی از ترکیب اصلی به همین لحن گفتاری ارتباط داشته باشد. به هر حال شفر هم تجربیات زیادی در فوتبال دارد و حتما جملاتی که آقای دروازه‌بان پس از رکوردشکنی به زبان می‌آورد به آلمانی برای سرمربی استقلال ترجمه شده و شفر هم پی به رفتار دروازه‌بانش برده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز