خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری کردستان خبر داد:

مسدود شدن راه 60 روستای کردستان به دلیل کولاک شدید/ امدادرسانی به 150 وسیله نقلیه

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۸۲

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان از مسدود شدن راه 60 روستای این استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مدرس گرجی با اشاره به اینکه بارش برف از عصر روز جمعه در استان آغاز شده است، گفت: عوامل راهداری در تمامی راه‌های سطح استان از آمادگی کامل برخوردارند و تلاش می‌کنند تا راه‌های ارتباطی بخش های مختلف استان را باز نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون عملیات برفروبی و نمک‌پاشی در چندین نوبت انجام شده است، عنوان کرد: هم اکنون تردد در بیشتر گردنه‌های استان به ویژه محورهای سقز- بانه، سقز-مریوان، سروآباد- اورامان و سنندج-مریوان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان اظهار داشت: تا ظهر امروز شنبه حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی انجام شده و حدود هزارتن شن و نمک هم مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول راه های استان عوامل راهداری به ۱۵۰ وسیله نقلیه امدادرسانی کردند، بیان کرد: تعداد ۶۰ روستا در شهرستان های بانه، مریوان، دیواندره و کامیاران مسدود شدند و در حال حاضر عوامل راهداری در حال برفروبی آنها هستند و امیدواریم این مسیرها بزودی بازگشایی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز