خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان‌ها و کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۶۰

استاندار اردبیل گفت: مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان‌ها و کشور است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در نشست مشترک راهکارهای بهینه در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی که با حضور استانداران هفت استان کشور که به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: رئیس جمهور اگر قولی درباره مناطق آزاد داده‌اند براساس اعلام همکاری نمایندگان مردم این استان‌ها در مجلس و مسئولان و مدیران استانی است.

استاندار اردبیل افزود: نمایندگان این استان‌ها در کمیسیون های مختلف عضو هستند که هر کدام نقش مهمی در تصویب این لایحه دارند و نیاز است مسئولان این هفت استان نشست‌های نزدیک و موثر  با نمایندگان مجلس داشته باشند تا بتوانیم شاهد اتفاق خوبی برای تصویب مناطق آزاد باشیم.

وی گفت: در سمینار استانداران بیان کردیم این مناطق هزینه خاصی برای دولت و مجلس نخواهد داشت و می تواند ظرفیت بزرگی برای توسعه استان ها و کشور به وجود آورد.

بهنام جو تاکید کرد: هیچ فردی نمی‌خواهد مقابل توسعه کشور قرار گیرد و با ارائه اطلاعات صحیح و توجیه‌های منطقی می‌توان برخی نقدها و مخالفت‌ها را با استنادات کارشناسی پاسخ مناسب داد که در این خصوص وظیفه مسئولان استان‌های ذینفع و نمایندگان محترم مجلس وظیفه سنگینی است.

وی اضافه کرد: با توجه به نظر مساعد رییس‌جمهور محترم و تایید و تصویب این لایحه در هیئت دولت باید تلاش کنیم تا با همگرایی همه ارکان دولت و همکاری و نظر موافق نمایندگان محترم مجلس نسبت به تصویب آن در صحن علنی هم اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز