خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه برنامه روابط عمومی ها باشد

asdasd

متاسفانه با وجود تلاش‌های مستمر همه دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، تاکنون دستاوردهای نظام در منطقه بخصوص در طول دو سال اخیر به درستی منعکس نشده است.

سنندج - ایلنا؛ استاندار کردستان گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند..

به گزارش ایلنا؛ علیرضا شهبازی در دومین نشست برنامه‌ریزی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: موفقیت مدیران ادارات و سازمان‌های استان منوط به میزان فعالیت واحدهای روابط عمومی است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد فضای شور و نشاط در بین کارکنان دستگاه مربوطه زمینه ارتقای سطح کارآیی و بهره‌وری آنان را مهیا کنند.

شهبازی همچنین انعکاس خدمات ارزشمند نظام در استان کردستان به ویژه در دولت خدمتگزار دهم را ضروری دانست و گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌های مستمر همه دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، تاکنون دستاوردهای نظام در منطقه بخصوص در طول دو سال اخیر به درستی منعکس نشده است بنابراین انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی‌های استان در این خصوص تلاش و همت بیشتری را داشته باشند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی و هجمه تبلیغاتی گسترده غرب به نظام و ملت ایران در طول چندماه گذشته، خاطرنشان کرد: در این موقعیت حساس که دشمنان به زعم خود قصد دارند با تحت فشار قرار دادن مسئولان، مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین کنند وظیفه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بسیار خطیر است.

وی تصریح کرد: استان کردستان همواره مورد طمع دشمنانی که در آنسوی مرزهای کشور خود را پنهان کرده و دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند بوده، لذا ضروریست ضمن اشراف کامل بر حرکات دشمن، با اطلاع رسانی صحیحِ خدمات دولت عدالت‌محور به مردم، نقشه شوم استکبار در ناکارآمدن جلوه دادن نظام را خنثی کنیم.

شهبازی عملگرایی و پرهیز از شعارزدگی صرف را رمز موفقیت مدیران اجرایی دانست و گفت: مردم مدیران عملگرا را دوست داشته و جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل هستند چراکه با خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه است که مدیران می‌توانند برخی فاصله‌های هول‌انگیز میان یک مدیر و یک ارباب رجوع را برداشته و فضای تعامل و دوستی را بین خود و جامعه ایجاد کنند.

استاندار کردستان همچنین با اشاره به برخی نقاط ضعف مدیران اجرایی استان، اظهار داشت: اذعان به اشتباه و نقاط ضعف کاری توسط یک مدیر، ضمن جلب اعتماد مردم و اطمینان‌بخشی به آنان که نظام با آنان صادقانه برخورد می‌کند می‌تواند فرصت و زمینه نقد منصفانه که از محورهای اساسی پیشرفت در جامعه است را نیز فراهم کند.

وی در پایان بر ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ مدیران روابط عمومی با مدیران ارشد هر سازمان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مختلف استان، مردم و کارکنان را به حضور بیشتر در فعالیت‌های موثر اجتماعی مذهبی نظیر شرکت در نمازهای جماعت، بیش از پیش تشویق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز