خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت اهالی ورزش به بازماندگان حادثه نفتکش سانچی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۹۹۵

اتفاق تلخ و غم انگیز کشتی سانچی امروز فضای جامعه را تحت تاثیر قرارداد به طوری که واکنش و تسلیت چهره های مطرح ورزش و هنر را به همراه داشت.

 

به گزارش ایلنا، روز شانزدهم دی ماه کشتی سانچی که از عسلویه حرکت کرده بود با یک کشتی باری چینی برخورد کرد. 8 روز التهاب و استرس و انتظار خانواده های 30 دریانورد حاضر در کشتی سانچی امروز پایانی تلخ تر از حد انتظار داشت و اعلام شد تمام دریانوردان ایرانی در این حادثه کشته شده اند. این موضوع از همان ابتدا با واکنش های زیادی از سوی چهره های مطرح ورزش و دیگر عرصه ها همراه بود.

دلتنگم و دیدار تو درمان منست

علی کریمی اولین ستاره ای بود که با انتشار عکسی از حادثه سانچی به خانواده هایشان و مردم ایران تسلیت گفت. او زیر عکسی که از سانچی در اینستاگرامش گذاشته بود نوشت:« تورا میسپارم به دامان دریا». فرهاد مجیدی ستاره سابق استقلال نیز با انتشار عکس این حادثه با بازماندگانشان ابراز همدردی کرد.

اصغرفرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران و برنده دو جایزه اسکار زیر عکس کشتی سانچی شعری از مولانا گذاشت:« دلتنگم و دیدار تو در مان منست/بیرنگ رخت زمانه زندان منست/برهیچ دلی مباد و بر هیچ تنی/ آنچ از غم هجران تو برجان منست

تسلیت اعضای تیم ملی

اعضای تیم ملی فوتبال ایران نیز پیام تسلیتی را برای این حادثه منتشر کردند.  در این پیام آمده است: «حادثه غم‌انگیز درگذشت سی خدمه ایرانی که در حال خدمت به ایران و بر اثر یک سانحه  جان به جان آفرین تسلیم کردند، غم بزرگی در دل میلیون‌ها ایرانی کاشت. در این تراژدی بزرگ تک تک اعضای تیم ملی در کنار خانواده‌های این عزیزان قرار دارند. خداوند این فرزندان ملت را مورد آمرزش قرار دهد.»

حسین ماهینی ، سعید آذری، حنیف عمران زاده ، فرشاد احمدزاده، مهرداد میناوند و بسیاری دیگر از چهره های مطرح نیز پیام های تسلیتی را در صفحات شخصی شان منتشر کردند. مهران مدیری ستاره سینما و تلویزیون هم نوشت:« حق مردم ایران این نیست نیست نیست نیست نیست. ایران تسلیت...آرزوی صبر برای خانواده های داغدار و همه ی مردم ایران.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز