خبرگزاری کار ایران

عسگر سنگی خبر داد:

تسهیلات صندوق توسعه ملی به 2 طرح گردشگری اردبیل پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۷۸

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به دو طرح گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عسگر سنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی بر اساس مفاد ماده 84 قانون برنامه پنجم توسعه و نظام نامه منعقده از سال 92 صورت می‌پذیرد.

وی افزود: متاسفانه تا سال 94 هیچ عملکردی در این‌باره برای طرح‌های سرمایه‌گذاری استان محقق نشده بود و از سال 94 با پیگیری‌های صورت گرفته در نهایت تسهیلات به دو طرح اعطا شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: بر این اساس مجتمع آب‌درمانی آیقار قینرچه و رویال پارک سرعین از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات به ارزش 62 میلیارد ریال با نرخ تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

سنگی ادامه داد: در سال‌جاری نیز پیگیری‌هایی در این راستا به عمل آمده که منجر به افزایش سهم تسهیلات استان اردبیل از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ 280 میلیارد ریال شده است.

وی تاکید کرد: برای اولین هتل چهار ستاره شهر اردبیل مبلغ 100 میلیارد ریال از محل این تسهیلات پیش‌بینی شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: اختصاص تسهیلات به سه طرح دیگر با مبلغ 170 میلیارد ریال در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز