خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری تاکید کرد

عذرخواهی صهیونیستها از ترکیه برای تاثیر‌گذاری بر مقاومت منطقه است

کد خبر : ۵۸۱۴۶

عذرخواهی رژیم صهیونیستی از ترکیه بازی جدید آمریکا، اسرائیل و ترکیه در راستای تاثیر‌گذاری بیشتر بر مقاومت منطقه به ویژه بیداری اسلامی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عذرخواهی رژیم صهیونیستی از ترکیه بازی جدید آمریکا، اسرائیل و ترکیه در راستای تاثیر‌گذاری بیشتر بر مقاومت منطقه به ویژه بیداری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار سید‌ مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری حمله صهیونیست‌ها به کشتی ترکیه در سال 2010 اظهار داشت: شوک ایجاد شده در اثر حمله صهیونیست‌ها به کشتی حامل مواد خوراکی برای مردم غزه به حدی بود که برای ترکیه جایگاه ویژه‌ای در معادلات منطقه ایجاد کرد.

وی افزود: تغییر نگاه از جمهوری اسلامی ایران به سمت کشور ثالث و جایگزینی مجدد اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب تلاش بی‌وقفه آمریکا و انگلیس به موضوع اسلام‌ستیزی به حساب می‌آید.

سردار جزایری تاکید کرد: در شرایط امروز حرکت اصلی استکبار جهانی، جایگزین سازی برای جمهوری اسلامی ایران در دنیای اسلام است و نخبگان جهان اسلام بایستی نسبت به این مسئله هوشیاری و توجه لازم را داشته باشند و اجازه تحقیر افکار عمومی را به آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش ندهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عذرخواهی اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت ترکیه بابت حمله به کشتی این کشور در سال 2010، آن را بازی جدید آمریکا، اسرائیل و ترکیه در راستای تاثیر‌گذاری بیشتر بر مقاومت منطقه به ویژه بیداری اسلامی ارزیابی کرد.

این مقام مسئول نظامی همچنین با اشاره به حوادث منطقه و سوریه اظهار داشت: ترکیب مخالفان سوریه بیانگر حقانیت دولت و ملت این کشور است. هم‌اکنون آمریکا، انگلیس، فرانسه، ارتجاع عرب، ترکیه و رژیم صهیونیستی حلقه اصلی ضد سوری را تشکیل می‌دهند و این ترکیب به خوبی حاکی از جبهه ضد مقاومت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز