خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه

کد خبر : ۵۸۱۴۴

جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی کاربرد سلاح‌های شیمیایی قویا استفاده از این سلاح‌ها از سوی جریانات افراطی و تروریست در سوریه را که با سوء استفاده از عنوان معارضه عمل می‌نمایند محکوم می‌کند.

«حسین امیرعبدالهیان» معاون وزارت امور خارجه ایران نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی توسط تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا، «حسین امیرعبدالهیان» معاون وزارت امور خارجه کشورمان نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران از کاربرد سلاح شیمیایی توسط تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت افزود: کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه مردم و پلیس سوریه واقعه بسیار دردناکی است.

امیرعبدالهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی کاربرد سلاح‌های شیمیایی قویا استفاده از این سلاح‌ها از سوی جریانات افراطی و تروریست در سوریه را که با سوء استفاده از عنوان معارضه عمل می‌نمایند محکوم می‌کند.

معاون وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به مسئولیت دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای منطقه در قبال تسلیح گروه‌های افراطی و مسلح بی‌مسئولیت، نسبت به عواقب سوء اینگونه حمایت‌ها بر امنیت منطقه هشدار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز