خبرگزاری کار ایران

نماینده خرم آباد:

شعار سال 92، هوشمندانه انتخاب شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۳

شعار حماسه اقتصادی در بر گیرنده تمام شعارهای ده سال گذشته است و به گونه ای انتخاب شده که به تلاش تمام گروه ها و مسئولین کشور نیاز دارد.

 شعار حماسه اقتصادی در بر گیرنده تمام شعارهای ده سال گذشته است و به گونه ای انتخاب شده که به تلاش تمام گروه ها و مسئولین کشور نیاز دارد تا با حضور در تمام عرصه ها حماسه آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،ابراهیم آقا محمدی درگفتگوی اختصاصی با ایلنا در خرم آباد خصوص پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: پارسال ولی فقیه عنوان اقتصاد مقاومتی را به زبان اندیشمندان انداختند تا در آن اندیشه کنند اما امسال با مطرح کردن موضوع حماسه در اقتصاد حجت را برهمگان تمام کردند.

وی تصریح کرد: معظم له در پیام نوروزی امسال حماسه در اقتصاد را مبنای کار اندیشمندان و مجریان اقتصادی نظام قرار دادند تا در برابر تهاجمی که مبنای کار مستکبران است، حماسه از خود نشان دهند.

نماینده مردم خرم آباد اضافه کرد: صرف داشتن موضوع مقاومت که حالت تدافعی دارد کفایت نمی کند بلکه در حماسه اقتصادی با هجوم به دشمن جنگ را مغلوب ساخت.

وی در خصوص حماسه سیاسی هم گفت: با توجه به اینکه دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، باید حماسه سیاسی را مد نظر قرار داد

همچنین نماینده مردم دورود و ازنا نیز در تشریح سخنان مقام معطم رهبری حضور مردم در انتخابات را به دو بخش تقسیم کرد و اظهار داشت: این حضور یک حماسه نرم افزاری و یک حماسه سخت افزاری است که حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رای یک حضور سخت افزاری است و شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری و انتخاب اصلح یک حضور نرم افزاری است.

،عباس قائدرحمت با اشاره به شعارهای یک دهه گذشته گفت: در ده سال گذشته تقریبا تمام شعارهایی که از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است با محوریت اقتصادی بوده است که نشان از هوشمندی کامل در انتخاب آنها است، اما متاسفانه این شعارها کمتر به نتیجه رسیده و خصوصا در سال گذشته ما شاهد بودیم که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نپذیرفت.

عضو کمیسیون اجنماعی  مجلس گفت: شعار حماسه اقتصادی در بر گیرنده تمام شعارهای ده سال گذشته است و به گونه ای انتخاب شده که به تلاش تمام گروه ها و مسئولین کشور نیاز دارد تا با حضور در تمام عرصه ها حماسه آفرینی کنند و امید آن است که هم دولت دهم وهم دولت یازدهم گامهای موثری در این خصوص بردارند تا در پایان سال شاهد یک تحول اساسی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز