خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس نمایندگان آمریکا:

تمدید تعلیق تحریم‌های علیه ایران تصمیم درستی بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۶۳

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با تمجید از تمدید تعلیق تحریم‌های علیه ایران، از ضرب‌الاجل رییس‌جمهوری این کشور به اروپا، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا، «الیوت انگل» عضو کمیته روابط امور خارجه دموکرات‌های مجلس نمایندگان در ارتباط با تمدید تعلیق‌ تحریم‌ها علیه ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

وی با تمجید از تصمیم «دونالد ترامپ» مبنی بر تمدید تعلیق تحریم‌ها علیه ایران، از سیاست‌های وی در قبال متحدان آمریکا انتقاد کرد.

انگل گفت: «تمدید تعلیق تحریم‌ها علیه ایران تصمیم درستی بود، اما سیاست‌هایی که امروز توسط دولت ترامپ اعلام شد، استانداردهای غیرممکنی را پیش‌روی همه قرار داد که به جای منزوی کردن ایران، آمریکا را منزوی می‌کند. این سیاست‌ها موجب می‌شود ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کرده و همزمان به اعتبار آمریکا لطمه وارد کند.»

وی افزود: «من باتمام وجود با تلاش برای پیدا کردن نقاط ضعف توافق هسته‌ای موافقم، اما برای این کار باید با متحدان بین‌المللی خود همکاری کرده و برای وضع مقررات جدید مذاکره کنیم. راه غلط اما اعلام ضرب‌الاجل برای آنها است.»

انگل ادامه داد: «این حرف اشتباه را که کنگره می ‌تواند به طور یک جانبه توافق هسته‌ای را تغییر دهد باید کنار بگذاریم، چراکه هر تغییر یکجانبه از سوی آمریکا، ما را در جایگاه کشوری قرار خواهد داد که تعهداتش را کنار گذاشته‌ است.»

نماینده آمریکایی تاکید کرد: «خوشتان بیاید یا نه، باید پای حرف خود بمانیم تا بتوانیم ایران را ملزم به پایبندی به تعهداتش کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز