خبرگزاری کار ایران

حامد اسماعیلی عنوان کرد:

ضرورت هم‌افزایی فعالان حوزه کودک و نوجوان برای ارتقای برنامه‌سازی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۷۸

مدیر شبکه ملی فرهنگ با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی فعالان حوزه کودک و نوجوان برای ارتقای برنامه‌سازی، اظهار کرد: زیست‌بوم مجازی درسا به عنوان یکی از فعالان این حوزه، با ایجاد فضای مجازی سالم و مفید، مسیر تحقق اهداف راهبردی شبکه ملی فرهنگ را تسهیل می‌بخشد.

به گزارش ایلنا، حامد اسماعیلی، مدیر شبکه ملی فرهنگ با اشاره به اهمیت آشنایی کودک با فضای مجازی، راهبرد شبکه ملی فرهنگ در این زمینه را ایجاد فضایی سالم و مفید برای کودکان دانست و گفت: در حال حاضر این راهبرد را زیست‌بوم مجازی درسا به عنوان بخش خصوصی به مرحله اجرا درآورده است.

وی به گستردگی دامنه فعالیت شبکه ملی فرهنگ اشاره و عنوان کرد: این شبکه با وجود برخورداری از 350 مرکز در سراسر کشور، در حال توسعه روابط با فعالان بخش خصوصی بوده و از این رو با انعقاد چند تفاهم‌نامه با زیست‌بوم مجازی درسا و ارتقای سطح این فعالیت‌ها، این هدف را امکان‌پذیر می‌کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی فعالان حوزه کودک و نوجوان به منظور ارتقای برنامه‌سازی در فضای مجازی امری ضروری است و انعقاد تفاهم نامه‌هایی با فعالان این حوزه نیز در همین خصوص شکل می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به خواست کودک و نوجوان در فرآیند برنامه‌سازی، گفت: اهمیت این مساله به دلیل وجود تفاوت‌ فاحش نگرش و دیدگاه‌های موجود میان کودکان و بزرگسالان است؛ تفاوتی که در آن، کودک جذابیت‌ها را می‌بیند اما بزرگسالان در قالب برنامه‌سازان، محتوای مفید و سالم را انتخاب می‌کند.

مدیر شبکه ملی فرهنگ همچنین ارتباط خانواده درسا و خانه‌های فرهنگ را ارتباطی دوسویه دانست که بر اساس آن، طرفین می‎توانند از آن در جهت ارتقای کسب و کار خود بهره بگیرند.

بر اساس این گزارش، زیست‌بوم مجازی درسا با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نیز به تازگی 5 تفاهم‌نامه با استان‌های کرمانشاه، زنجان، کاشان، بوشهر و فارس به امضا رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز