خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی خواستار شد:

بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم/ هشدار نسبت به فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۸۵

مرجع تقلید شیعیان گفت: خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج خود از حضور پرشور مردم در محکومیت تجمعات اخیر تشکر کرد و توجه مسئولان به خواسته‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.

وی حضور مردم را تعهد مردم نسبت به انقلاب و امام و رهبری دانست و گفت: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قائل هستند، خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بوده و مردم خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به توطئه‌های شورای امنیت علیه مردم ایران افزود: مردم بصیر و آگاه ایران جواب دشمن را همیشه خواهند داد و شورای امنیت سازمان ملل نیز بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.
 
آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با توصیه به مسئولان کشور در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم ابراز کرد: به مسئولان هشدار می‌دهم به فکر بومی‌سازی فضای مجازی باشند،خوشبختانه امروزه متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست.
 
وی خاطرنشان کرد: ما به‌هیچ‌وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم، ما می‌خواهیم از نقاط مثبت و مفید فضای مجازی استفاده کنیم و از این راه هم اشتغال باشد ولی باید بومی باشد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به بعضی از مضرات فضای‌مجازی تأکید کرد: وقتی فضای مجازی اختیارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می‌افتد و نتیجه این می‌شود آمار طلاق افزایش یابد و اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود.
 
وی عنوان کرد: در این فضای مجازی به‌راحتی به مقدسات دینی مردم توهین می‌شود و دشمنان اسلام و انقلاب افکار انحرافی خود را ترویج می‌کنند، لذا مسئولان کشور هر چه زودتر به این موضوع توجه کنند چرا که این موضوع خواسته جدی حوزه هم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز