خبرگزاری کار ایران

فراخوان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تولید ۵۳۶ دستگاه ماشین‌آلات موردنیاز شهرداری‌ها ودهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۷۷

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین ۵۳۶ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و عمرانی مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شامل کمپرسی سنگین و سبک و خودروی حمل متوفی از طریق شرکت‌های تولیدکننده داخلی خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ شاپور رستمی ضمن بیان خبر فوق گفت: بر این اساس تولید ۱۰۰ دستگاه خودروی کمپرسی سنگین شهری و ۱۵۰ دستگاه خودروی حمل متوفی ویژه شهرداریها و ۲۸۶ دستگاه خودروی کمپرسی سبک ویژه دهیاری ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، برای تامین ماشین آلات ذکر شده از توانمندی های شرکت های تولیدکننده داخلی استفاده می نماییم.

رستمی، حمایت از تولید داخلی با در نظر گرفتن کیفیت محصولات و ابعاد منطقی اقتصادی در تامین ماشین آلات ذکر شده را از جمله اولویت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در زمینه تامین و سفارش ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها و دهیاری ها برشمرد.

وی افزود: امیدواریم شرکتهای داخلی با مشارکت موثر در تولید باکیفیت ماشین آلات موردنیاز شهرداری ها و دهیاری ها زمینه ارایه خدمات مطلوب این دونهاد به مردم عزیز کشورمان را فراهم نمایند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اطلاعات بیشتر به سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به نشانی http://imo.org.ir/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز