خبرگزاری کار ایران

واکنش کرانچار به درخواست کی روش ؛

موافق کمک به تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۷۱

سرمربی سپاهان از حضور بازیکنان این تیم در تمرین ریکاوری تیم ملی استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم، به تشریح آخرین وضعیت تیمش پیش از این دیدار پرداخت:

 

نتایج پارس جنوبی، اتفاقی نیست

هر بازی در لیگ برای ما بسیار سخت و سنگین خواهد بود. در نیم فصل اول با پارس جنوبی جم آشنایی پیدا کردم، در دیداری که در اصفهان برگزار شد و از کیفیت بازی حریف غافلگیر شدم. پس از بازی هم گفتم اتفاقی نیست که پارس جنوبی جایی برای خودش در صدر جدول پیدا کرده است.پس از آنالیز‌هایی که کردیم، تما میل ما این است که بازیکنان‌مان بتوانند بهتر بازی کنند. همه موارد به این سمت هدایت شده که به نتیجه مناسب دست پیدا کنیم. ما برای کسب نتیجه به اینجا آمده‌ایم و امیدوارم بازیکنان‌مان به آن جامه عمل بپوشانند، هر چند پارس نیز خودش را آماده‌ این بازی کرده و تیم باکیفیتی است.ما روی دفاع‌مان به خاطر مرگ آور بودن خط حمله پارس جنوبی کار کرده‌ایم. امیدوار هستیم که بازیکنان بتوانند استحکام خط دفاعی را حفظ و برابر خط حمله حریف مقاومت کنند. با اضافه شدن مهدی شریفی قدرت خط حمله ما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. مطمئنم شما هم مانند من امیدوار هستید که فردا یک بازی خوب و تماشایی را شاهد باشید.

 

اجازه حضور بازیکنانم در تمرینات ریکاوری تیم ملی را می‌دهم

 موافق کمک به تیم ملی هستم و هر کسی موظف است به تیم ملی کمک کند. به بازیکنانم اجازه خواهم داد که در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور یابند، اما بحثی که عنوان کردم این بود که فدراسیون ایران در جهان یکی از فدراسیون‌های بزرگ است و انتظارم این بود که برای حضور بازیکنان ملی‌پوش، به صورت مکتوب ارتباط برقرار کرده و به باشگاه‌ها فراخوان می‌دادند، نه اینکه با تلفن درخواست کنند. این زیبنده نیست، البته با دستوری که آقای تاج دادند، مکلف هستیم که بازیکنان را بدهیم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

 

 

از نقل و انتقالات تیم راضی هستم

با آمدن دروازه‌بان ملی‌پوش سوریه استحکام دروازه ما بیشتر شده است، البته باید دید او می‌تواند از عهده وظیفه‌اش چه داخل و چه بیرون از خانه بر بیاید یا نه. تا الان عملکردش خوب بوده است. با آمدن شریفی هم قدرت خط حمله ما کمی برگشته است. این احتمال وجود داشت که پس از پایان دوران خدمت سربازی شریفی، تراکتورسازی بخواهد او را حفظ کند، اما شریفی به من اعتماد کرد. ملی‌پوش آلبانیایی هم قرار بود تابستان به ما اضافه شود، اما به دلیل لیگ اروپا، باشگاهش اجازه نداد که جدا شود. عزت‌الله پورقاز هم ملی‌پوش است که با پشت سر گذاشتن مصدومیتش توانسته انسجام کلی را در خط دفاع ایجاد کند. در کل از نقل و انتقالات تیم راضی هستم.

 

امیدوارم ایران در جام جهانی شگفتی‌سازی  شود

ایران به همراه مراکش، پرتغال و اسپانیا گروه قدرتمندی تشکیل داده و به نظرم دشوارترین گروه محسوب می‌شود. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، اولویت صعود برای پرتغال و اسپانیاست، اما ایران با حضور پیاپی در دوره‌های اخیر جام جهانی نشان داده که نفرات خوبی دارد و صاحب استیل بازی شده است. بازیکنان ایران مدت زمانی است که کنار هم حضور دارند. در جام جهانی 2014 برزیل هم، ایران برابر آرژانتین تفاوت فاحشی نشان نداد و حریف به سختی در دقایق آخر تک گلش را به ثمر رساند. ایران مشروط به داشتن اردوهای مناسب می‌تواند امیدوار به شگفتی‌سازی باشد و حریفانش را غافلگیر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز