خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - جلالی؛ از نبرد قهرمانی لیگ سوم تا «خیلی مَرده»

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۹۰

قلعه‌نویی و جلالی تقابل‌های جذابی در لیگ برتر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته سوم لیگ هجدهم لیگ برتر در اصفهان میزبان پیکان است و دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تقابل سرمربیانشان از نکات جذاب بازی محسوب می‌شود.

قلعه‌نویی و جلالی  دو نامی هستند که در طول ادوار مختلف لیگ برتر در تیم‌های مختلف به مصاف هم رفته‌اند و رقابت‌های جذابی را رقم زده‌اند. دو مربی برخاسته از دو تفکر مختلف فوتبالی ولی با نقاط مشترکی که آخرین آنها مخالفت با کی‌روش و برنامه‌هایش در فوتبال ایران بود.

نام این دو نفر اولین بار در لیگ سوم کنار یکدیگر مطرح شد. زمانی که هر دو اولین تجربه سرمربی‌گری‌شان را در لیگ برتر تجربه می‌کردند و قلعه‌نویی با استقلال و جلالی با پاس شانه به شانه یکدیگر رقابت قهرمانی را تا هفته پایانی پیش برده و در نهایت این سرمربی وقت پاس بود که کار خود را با قهرمانی آغاز کرد.

ادامه لیگ برتر اما مسیر متفاوتی با شروع کار آنها داشت. جایی که جلالی دیگر دستش از رسیدن به افتخار کوتاه ماند (به جز یک قهرمانی جام حذفی با صبا) و در سوی دیگر قلعه‌نویی چند سالی به دروکردن جام‌ها در استقلال و سپاهان مشغول بود. جلالی تبدیل به مربی تیم‌های میانه جدول شد و قلعه‌نویی و تیمش همیشه در کورس قهرمانی قرار داشتند.

بار دیگر نام این دو نفر زمانی کنار هم آمد که قلعه‌نویی با استقلال در فصل هشتم کورس قهرمانی را تقریباً به ذوب‌آهن ابراهیم‌زاده واگذار کرده بود و بالای سر بردن جام توسط او تنها با پیروزی فولاد مقابل ذوب‌آهن رقم می‌خورد. جایی که جلالی و شاگردانش تیم شکست‌ ناپذیر آن روزهای ابراهیم‌زاده را به چهار میخ کشیده و با 4 گل به خانه فرستادند تا قلعه‌نویی در مشهد و روی شوت برق‌آسای جانواریو هم پیام را به دسته پایین‌تر بفرستد و هم خودش یک جام طلایی دیگر به کارنامه‌اش اضافه کند.

بعد از پایان بازی بود که قلعه‌نویی احساساتی شد و در هیاهوی قهرمانی و دور شادی بازیکنان، یادش آمد باید از یک نفر تشکر ویژه کند، کسی که در بازی بی‌اهمیت برای تیم خودش با تمام قوا به میدان رفت و تیمی که برای حفظ صدر جدول و رسیدن به قهرمانی می‌جنگید را مغلوب کند.

«مجید جلالی خیلی مرده!!!»، جمله‌ای عجیب و به یاد ماندنی که در ذهن فوتبالدوستان ثبت شده است و هر بار نام جلالی و قلعه‌نویی کنار هم می‌آید این تصویر از ذهن‌ها عبور می‌کند.

جلالی و قلعه‌نویی فصل گذشته دوبار با ذوب آهن و پیکان به مصاف هم رفتند که دیدار رفت به تساوی بدون گل انجامید و بازی برگشت را ذوب آهن 2-1 با پیروزی به پایان رساند.

گذر زمان جلالی را به پیکان و قلعه‌نویی را به سپاهان فرستاده تا در ابتدای راه لیگ هجدهم بار دیگر به مصاف هم بروند.. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز