خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد باورنکردنی برای مهدی طارمی؛ هر بازی 450 میلیون!

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۸۴

آقای گل پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی مواجه شده که مسیر او با شاگردان برانکو ایوانکوویچ را جدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،از آنجا که مهدی طارمی تا آخر دی ماه (20 ژانویه) از بازی کردن محروم است، کمتر باشگاهی حاضر می‌شود رقم زیادی برای خرید او بدهد.

الغرافه اما که در لیگ ستارگان قطر شرایط خوبی ندارد و برای تقویت تیمش در لیگ قهرمانان باید خریدهای بزرگی انجام دهد، حاضر شده برای استخدام مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس بیشترین هزینه ممکن را بپردازد.

مبلغ پیشنهادی این باشگاه قطری به پرسپولیس، 520 هزار دلار بود و آنها رقمی تقریبا به همین اندازه را هم برای خود طارمی در نظر گرفته‌اند. این یعنی نه تنها باشگاه پرسپولیس از فروش طارمی بیش از دو میلیارد تومان سود می‌کند، بلکه این بازیکن هم درآمدی چند برابر قرارداد فعلی‌اش خواهد داشت.

از طرفی با توجه به پایان نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر، مهدی طارمی حدودا از هفته سوم نیم‌فصل دوم محرومیتش تمام خواهد شد و می‌تواند برای الغرافه بازی کند.

یعنی او در بهترین حالت فقط 9 بازی در لیگ ستارگان انجام خواهد داد. الغرافه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان هم هست و باید با پاختاکور بازی کند که اگر طارمی بتواند تیمش را به مرحله گروهی برساند، تعداد بازی‌هایش برای الغرافه به عدد 16 خواهد رسید وگرنه تعداد بازی‌هایش برای تیم قطری شاید حتی دورقمی نشود. البته به شرطی که در این مدت محروم یا مصدوم نشود.

برای همین چند بازی، باشگاه قطری بهترین پیشنهاد مالی را به مهدی طارمی ارائه کرده. در واقع باید گفت الغرافه در صورت رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، برای هر بازی طارمی حدودا 300 میلیون تومان به او و باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده و در غیر این صورت هر بازی طارمی در لیگ ستارگان، چیزی نزدیک به 450 میلیون تومان برای باشگاه الغرافه هزینه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز