خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد:

آب، برق و گاز سال آینده گران نمی‌شود/ سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دو میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۹۴

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تاکید کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون قیمت آب، برق و گاز در بودجه سال آینده افزایش نخواهد یافت.

به گزارش ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد درخصوص مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: سقف معافیت مالیاتی هم برای کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی در بودجه سال ۹۷ با استفاده از دیدگاه کارشناسی در کمیسیون تلفیق بر مبنای واقعیت‌‌های جامعه و در جهت رفاه مردم به ویژه افراد کم درآمد و متوسط جامعه مورد بررسی و تصویب قرار می‌‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزود: براساس لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال ۹۷ درآمدهای نفتی ۱۰۱ هزار میلیارد تومان است که ۳۲ درصد آن معادل ۱۶ میلیارد دلار به صندوق توسعه واریز می‌‌شود و سه درصد دیگر معادل پنج هزار میلیارد تومان به مناطق نفت‌خیز، گازخیز و محروم اختصاص خواهد یافت.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه میزان درآمدهای مالیاتی دولت برای سال آینده هم در سقف ۱۲۸ هزار میلیارد تومان امسال در نظر گرفته شده است اما مقرر شده تا جنبه‌‌های جدید مالیاتی شناسایی شود، اظهار داشت: در بودجه سال آینده مقرر شده تا ۷۶ هزار میلیارد تومان با استفاده از تسهیلات، منابع بانک‌‌ها و بخش خصوصی برای اشتغال فارغ‌‌التحصیلان در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: پیش‌‌بینی می‌‌کنیم تا اوایل بهمن کار بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در کمیسیون تلفیق به پایان برسد و پس از آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز