خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا خبرداد:

تصویب بیانیه فراکسیون امید درباره ناآرامی‌ها در نشست شورای مرکزی / ارائه گزارش مسئولان امنیتی به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۵۷

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از تصویب بیانیه این فراکسیون درباره حوادث اخیر در نشست شورای مرکزی فراکسیون خبر داد و گفت: باوجود مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم، کسانی که اصلاً دغدغه این کشور را ندارند، بر این ماجرا موج‌سواری می‌کنند

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرد: در این نشست که باحضور مسئولان امنیتی برگزار شد، این مسئولان توضیحاتی درمورد اعتراض‌های اخیر ارائه کردند.

وی افزود: در ادامه جلسه، اعضای فراکسیون نیز نقطه‌نظرات و دغدغه‌های خود را درباره مسائل و ناآرامی‌های اخیر بیان کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس همچنین با اشاره به تهیه بیانیه فراکسیون امید، از تصویب این بیانیه در نشست شورای مرکزی صبح امروز به‌منظور انتشار در رسانه‌ها خبر داد و گفت: اعتراض‌های اخیر در چندین شهر و استان آغاز شده و شروع آن با شعارهایی علیه دولت در مشهد و بعد تهران بوده است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: در حال حاضر دغدغه همه ما این است که اعتراض‌هایی که در قانون اساسی جایی برای بیانش پیش‌بینی شده، به سمت ناامنی، اغتشاش و فرصت‌طلبی پیش نرود و برخی افراد نتوانند از این ماجرا سوءاستفاده کنند و جامعه را به سمت خشونت ببرند.

این نماینده مجلس بر ضرورت حفظ هوشیاری مردم تاکید کرد و با اشاره به مطالبات برحق مردم اعلام کرد: باوجود مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم، کسانی که اصلاً دغدغه این کشور را ندارند، بر این ماجرا موج‌سواری می‌کنند، همچنان که شاهد بودیم افرادی که مقابل مردم ما بودند و آنها را به رسمیت نمی‌شناختند، از این ماجرا سوءاستفاده می‌کنند.

پارسایی در پایان تاکید کرد: این اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها از روز گذشته به‌شدت فروکش کرده اما در عین حال مسئولان امنیتی کشور، برنامه‌ها و آموزش‌هایی دارند که با مدارا برخورد کنند اما اگر افرادی دنبال بی‌نظمی و آشوب باشند، با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز