خبرگزاری کار ایران

سیدعلی خمینی:

چشم‌مان باز است و نواقص را می‌بینیم/ نقد ساختارشکنانه به نفع هیچکس نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۹۶

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی تاکید کرد: همه باید بدانیم که نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش ایلنا، نوه حضرت امام خمینی چند روز قبل از حوادث اخیر، در حسینیه ثارالله آبادان تصریح کرد: تجربه به ملت ما آموخته و باید بیاموزد که نقد صحیح و سالم بسیار بسیار لازم است اما بدانیم که راه‌حل مشکلات، گفت‌وگو و نقد هنجارمند است.

وی با بیان این‌که «با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچکس سودی نبرده و نخواهد برد»، خاطرنشان کرد: باید بدانیم اشکالات کشور ما با آرامش، گفت‌وگو، صحبت و تعامل حل شدنی است.

وی افزود: اگر می‌بینیم گروه‌هایی می‌خواهند اختلاف‌افکنی کنند و قومیت‌ها را به جان خود اندازند و در کلان و خرد ایجاد اغتشاش کنند، بدانیم که مسیر صلاح مردم تند یا کند، این است که با نظام اسلامی، رهبری عزیز و فرزانه و کمک‌کار دولت باشیم که راه دیگری وجود ندارد.

نوه حضرت امام خمینی با اشاره به این‌که «چشم‌مان باز است و نواقص را می‌بینیم و می‌گوییم که گاهی هم فریاد خواهیم کرد»، تصریح کرد: بدانیم راه‌حل مشکلات عبارت است از آرامش و اقدام گام به گام، چون اگر کشور فضای آرام نداشته باشد و مردم آرامش نداشته باشند پیشرفت‌ها سخت‌تر و بلکه مهار خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید عوامل وحدت میان قومیت‌ها و ملت را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز