خبرگزاری کار ایران

تلاش ذوبی‌ها برای رساندن فولاد شهر به بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۸۷

ذوب‌آهن در حالی یک ماه دیگر به دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که هنوز ورزشگاهش آماده برگزاری بازی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه حدود یک ماه به مسابقه ذوب‌آهن در پلی‌آف رقابت‌های آسیایی باقی مانده است و کادرفنی و عوامل باشگاه در تلاش هستند تا بهترین شرایط ممکن را برای ذوبی‌ها و حضور هرچه قدرتمندتر این تیم در این رقابت‌ها برقرار کنند، این باشگاه همچنان درگیر مشکلات ریز و درشتی است که ریشه اکثر آنها به کمبود بودجه و مسائل مالی برمی‌گردد.

یکی از مسائلی که ذوبی‌ها باید با آن را هر چه زودتر برطرف کنند، آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر برای شروع مسابقات است و این در حالیست که آماده‌سازی این ورزشگاه بش از موعد مقرر طول کشیده است.

در حال حاضر آخرین خبرها حاکی از آن است که ورزشگاه فولادشهر مراحل آماد‌ه‌سازی محیطی خودش را طی کرده و تنها موضوع باقی‌مانده بحث چمن ورزشگاه است که نیازمند اعتبارات بیشتری است.

در همین راستا سعید آذری و کادرمدیریتی باشگاه در تلاش هستند تا با رایزنی‌های مختلف با مسئولان باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن بتوانند اعتبارات مورد نیاز را تامین کرده و ورزشگاه را به دیدار مقابل ایزول هند که قرار است 10 بهمن برگزار شود برسانند.

ذوب‌آهن در حال حاضر دیدارهای خانگی خودش را در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کند در حالیکه این ورزشگاه مورد تایید AFC قرار نگرفته و برگزاری دیدارهای آسیایی در آن ممکن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز