خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل‌ذهاب خبرداد:

آماده‌سازی 5 هزار واحد مسکونی تا یک ماه آینده در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۲۴

فرماندار سرپل ذهاب از آماده‌سازی 5000 واحد مسکونی تعمیری در کمتر یک ماه آینده خبرداد.

به‌گزارش ایلنا، اکبر سنجابی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در جلسه مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: تاکنون خود شهر و بیش از 200 روستا ارزیابی شده که در کل شهرستان 12273 واحد احداثی نوع یک، 1633 واحد احداثی نوع دو و 15234 واحد تعمیری بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 5618 واحد شهری و 3173 واحد روستایی در مرحله آواربرداری، 9302 واحد در مرحله معرفی بانک، 3415 واحد در مرحله عقد قرارداد و 6090 مورد در مرحله پرداخت وام بلاعوض است.

وی با بیان اینکه عملیات مرمت 2679 واحدتعمیری آغاز شده است، افزود: در کمتر از یک ماه آینده 5000 واحد تعمیری آماده سکونت می‌شوند.

وی اظهارداشت: بانک‌های عامل برابر هماهنگی صورت گرفته تعداد نیروی انسانی را افزایش و تجهیزات را تقویت کرده و با راه اندازی شعبات سیار به امر پرداخت تسهیلات سرعت می‌بخشند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب برآواربرداری و ساخت واحد‌های دامی سنتی تاکید کرد و گفت: ستاد‌های معین بنیاد مسکن واحد‌های دامی سنتی داخل بافت روستا وطرح هادی را آواربرداری کرده و بسازند تا فشار کمتری بر مردم روستا وارد شود، ولی عملیات بازسازی واحد‌های دامی صنعتی از طریق وزارت جهادکشاورزی انجام می‌گیرد.

وی درخصوص کانکس‌های تحویلی بنیاد مسکن به مالکین و مستاجرین واحد‌های احداثی گفت: کانکس‌های تحویلی بعد از اتمام بازسازی از مالکین تحویل گرفته شده و مبلغ 2 میلیون و 500 هزارتومان به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز